صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / از کلافگی تارتار تا اعتراض تبریزی به ایسما
از کلافگی تارتار تا اعتراض تبریزی به ایسما

از کلافگی تارتار تا اعتراض تبریزی به ایسما

در دقایق پایانی دیدار استقلال و پارس جنوبی جم، مرتضی تبریزی بابت پاس نداد ایسما به او اعتراض کرد.

استقلال و پارس جنوبی جم

به گزارش کسب و کار نیوز، استقلال و پارس جنوبی امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر آبی‌ها به پایان رسید.
حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:

•  نیمه دوم این دیدار برخلاف نیمه نخست آرام برگزار شد.   تعداد نهایی تماشاگران که توسط ورزشگاه آزادی اعلام شد حدود ۱۶ هزار نفر بود.

•  این نیمه بیشتر در اختیار استقلال بود و بازی خوب پاتوسی، بازیکن جدید آبی‌ها باعث سرحال شدن تماشاگران این تیم شده بود خصوصا روی صحنه‌ای که پاتوسی با پاسی دقیق، منشا را با رحمان احمدی، دروازه‌بان پارس جنوبی تک به تک کرد. البته منشا در این صحنه نتوانست ضربه‌اش را وارد دروازه پارس جنوبی کند.

•  مهدی تارتار که با تعویض‌هایی که انجام داد سعی کرد تیمش را به بازی برگرداند، از اشتباهات تیمش کلافه شده بود و در برخی صحنه‌ها دستانش را روی سرش می‌گذاشت و از عملکرد بازیکنانش متعجب شده بود.

•  وینفرد شفر، سرمربی استقلال در نیمه دوم خودش به کنار زمین آمد تا نکات تاکتیکی را به بازیکنانش گوشزد کند. او در حین انجام این کار همانند بازی‌های دیگر، جنب و جوش زیادی داشت. در نیمه نخست، فرهاد مجیدی این وظیفه را برعهده داشت.

•  آیاندا پاتوسی، بازیکن اهل آفریقای جنوبی در دقیقه ۷۶ زمین بازی را ترک کرد و داریوش شجاعیان به جای او به میدان آمد. در زمان تعویض این بازیکن، تماشاگران استقلال به شدت و به صورت ایستاده او را تشویق کردند.

•  بازیکنان پارس جنوبی در دقیقه ۷۹ موفق شدند یکی از گل‌ها را جبران کنند اما کمک داور بازی این گل را آفساید اعلام کرد. بازیکنان و کادرفنی پارس جنوبی پس از مردود شدن گل تیم‌شان به داور اعتراض زیادی نکردند و تصمیم او را قبول کردند. در این صحنه محمد دانشگر با مصدومیت جزیی روبرو شد که پس از چند دقیقه با مداوایی که رویش صورت گرفت به زمین بازی بازگشت.

•  در دقیقه ۸۴ بازی صحنه‌ای روی دروازه استقلال رقم خورد که اعتراض دو تیم را به همراه داشت. در این صحنه بازیکنان پارس جنوبی اعتقاد داشتند که شوت زده شده توسط آن‌ها به دست پژمان منتظری برخورد کرده اما استقلالی‌ها هم معتقد بودند که پیش از زده شدن ضربه، روی فرشید باقری خطا شده است. در این صحنه داور بازی به وریا غفوری به دلیل اعتراض کارت زرد نشان داد که باعث شد تماشاگران به شدت به داور اعتراض کردند.

•  داور در ادامه روی یک صحنه دیگر به ایسما هم کارت زرد داد که این کارت باعث شد که تماشاگران به شدت به داور اعتراض کنند.

•  در دقیقه ۹۵ استقلال صاحب یک موقعیت ضدحمله خوب شد که ایسما در این صحنه در حالی که می‌توانست تبریزی را صاحب توپ کند، خودش تصمیم گرفت به قلب دفاع پارس جنوبی بزند که باعث لو رفتن توپ شد. این کار ایسما باعث اعتراض شدید تبریزی به ایسما شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.