صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / آرین غلامی به تیم ملی شطرنج اضافه شد/ اعزام تیم به قهرمانی جهان با ۶ ملی پوش!
آرین غلامی به تیم ملی شطرنج اضافه شد/ اعزام تیم به قهرمانی جهان با ۶ ملی پوش!

آرین غلامی به تیم ملی شطرنج اضافه شد/ اعزام تیم به قهرمانی جهان با ۶ ملی پوش!

آرین غلامی که مدعی بود از تیم ملی شطرنج خط خورده است اکنون برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان به ترکیب تیم ملی ایران اضافه شد.

آرین غلامی

به گزارش کسب و کار نیوز، فدراسیون شطرنج پیش از این ترکیب تیم ملی شطرنج برای اعزام به رقابت های قهرمانی جهان را اعلام کرد. براساس آن پرهام مقصودلو، علیرضا فیروزجا، پویا ایدنی، سید محمد امین طباطبایی و احسان قایم مقامی عازم آن رقابت ها بودند اما اکنون آرین غلامی که به سبب خط خوردن از تیم ملی از فدراسیون شطرنج گلایه داشت اکنون به ترکیب تیم اضافه شده است.

پیش از این رییس فدراسیون شطرنج و همچنین رییس کمیته فنی فدراسیون در پاسخ به گلایه غلامی اعلام کردند که انتخاب ترکیب تیم ملی به عهده کمیته فنی بوده و مسابقات قهرمانی کشور ملاک انتخابی برای تیم ملی نبوده است.

این مسابقات از ۱۳ اسفندماه به میزبانی قزاقستان آغاز می شود و طبق گفته رییس فدراسیون تیم ایران با ۶ شطرنج باز مقصودلو، فیروزجا، طباطبایی، ایدنی، قائم مقامی و غلامی عازم این رقابت ها هستند.
 
مهرداد پهلوان زاده رییس فدراسیون شطرنج در گفت و گو با ایسنا ضمن تایید این خبر گفت: بله داریم سعی می‌کنیم آرین نیز عازم رقابت های قهرمانی جهان شود. در حال حاضر تیم با ۶ ملی پوش به این رقابت ها اعزام خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.