صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / افشاگری حزب‌الله عراق از تعداد نیروهای آمریکایی در خاک این کشور
افشاگری حزب‌الله عراق از تعداد نیروهای آمریکایی در خاک این کشور

افشاگری حزب‌الله عراق از تعداد نیروهای آمریکایی در خاک این کشور

سخنگوی نظامی گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد که آمریکا در حال حاضر ۳۴ هزار نیرو و سرباز در عراق دارد و قصد دارد نقشه جدیدی را در عراق پیاده کند.

جعفر حسینی،‌ سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق

به گزارش کسب و کار نیوز، جعفر الحسینی، این سخنگوی نظامی گردان‌های حزب‌الله عراق در گفت‌وگو با المیادین اظهار کرد که آمریکا در حال حاضر علاوه بر پنج شرکت پشتیبانی و ۲۴ شرکت همکار، ۳۴ هزار نیرو و سرباز در عراق دارد.

وی افزود: همچنین ۳۱ پایگاه آمریکایی در عراق ایجاد شده که هفت مورد از آنها هوایی بوده و شش مورد هم مراکز و ایستگاه‌های اطلاعاتی هستند.

الحسینی تصریح کرد: استقرار نیروهای آمریکا در عراق بیانگر طرح جدید واشنگتن است که ما اطلاعاتی از آن در اختیار داریم و متعاقباً آن را اعلام خواهیم کرد.

این مقام عراقی تصریح کرد: آمریکایی‌ها طی روزهای آتی دست به تحرکاتی خواهند زد و شاید در مرزهای سوریه و عراق دست به عملیات نظامی بزنند.

وی ادامه داد: اگر آمریکایی‌ها چیزی از ما می‌خواهند باید آن را در رسانه‌ها اعلام کنند. اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند ما مواضع‌شان در سوریه را بمباران کرده‌ایم، صحت دارد اما ما تروریست‌ها را هدف قرار داده‌ایم. ما به منظور دنبال کردن تحرکات آمریکا اقداماتی را در مرزهای خود با سوریه انجام می‌دهیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.