صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / افزایش ۴۰۰ میلیون تومانی هزینه آجیل‌فروشی در خراسان‌شمالی
افزایش ۴۰۰ میلیون تومانی هزینه آجیل‌فروشی در خراسان‌شمالی

افزایش ۴۰۰ میلیون تومانی هزینه آجیل‌فروشی در خراسان‌شمالی

رئیس اتحادیه آجیل‌فروشان بجنورد گفت: یک آجیل‌فروشی در بجنورد باید حداقل ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه داشته باشند تا بتوانند آجیل موردنیاز خود برای فروش در ایام عید خریداری کند.

آجیل شب یلدا

قاتقچی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: برای تأمین آجیل‌های مورد نیاز از تهران رایزنی شده است اما اعلام شده که بازار ضعیف است و در خرید این اقلام برای فروش باید کمی مواظب باشیم.

وی با اشاره به اینکه آجیل در این شهر در شب یلدای امسال خریداری نداشت، ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم برای عید امسال نیز بازار وضعیت خوبی نداشته باشد در نتیجه ترجیح می‌دهیم آجیل‌ها را به صورت کم و مرحله به مرحله وارد استان کنیم.

قاتقچی اظهار کرد: هر آجیل فروشی برای تأمین آجیل‌های مورد نیاز خود برای ایام در اسفندماه سال گذشته رقمی حدود ۱۰۰ میلیون تومان را هزینه کردند که این رقم امسال به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر قیمت آجیل چهار مغز (پسته، فندق، بادام و بادام هندی) در سه نوع با قیمت‌های ۱۷۰، ۱۸۱ و ۱۷۳ هزار تومان به فروش می‌رسد. در اسفندماه سال گذشته هر کیلوگرم آجیل درجه یک ۶۵ هزار تومان بود که این رقم هم اکنون به ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.