صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / افتتاح پروژه سرزمین پرواز

افتتاح پروژه سرزمین پرواز

عصر امروز سرزمین پرواز که سایت تیوپ‌سواری چهار فصل است، افتتاح شد.

آرم شهرداری تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، رسول کشت‌پور شهردار منطقه ۲ نیز با بیان اینکه این مجموعه با کمک بخش خصوصی راه‌اندازی شده است، گفت: این روزها صحبت از درآمدهای پایدار و جلب پروژه‌های مشارکتی می‌شود که توانستیم امروز در منطقه ۲ یک پروژه مشارکتی در راستای نشاط و سرگرمی شهروندان اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۴ ماه پیش پروژه سرزمین پرواز آغاز به کار کرد و تا ۱۰ روز آینده پارک حشرات غول‌پیکر نیز در این منطقه افتتاح می‌شود، گفت: سرزمین پرواز قطعا به یکی از مقاصد گردشگری تهران تبدیل می‌شود و ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا مردم به نشاط و شادی برسند.

در ادامه شهربانو امانی عضو کمیسیون شورا نیز با بیان اینکه باید به ریل تغییر برویم، گفت: به حد کافی شهردار اسبق که گفته شده است اسم آن را نبریم سازه ساخته است اما مردم راضی نیستند و پیشنهاد می‌شود نهادهایی که پول و قدرت دارند در راستای آبادانی تهران و ایران پول‌هایشان را صرف کنند.

وی گفت: من از سرمایه‌گذار سرزمین پرواز تشکر می‌کنم چراکه به جای آنکه پولش را صرف کارهای دیگر کند، به نشاط و شادی مردم توجه کرد اما امیدوارم پیوست‌های اجتماعی و زیست‌محیطی نیز لحاظ شده باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تصمیم جدید دولت درباره یارانه‌های نقدی/ اعلام جزییات

به گزارش کسب و کار نیوز، با توجه به جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.