صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / اصفهان می‌تواند از حاشیه به متن سینما آید
اصفهان می‌تواند از حاشیه به متن سینما آید

عضو شورای سیاست‌گذاری صنعت سینما اصفهان:

اصفهان می‌تواند از حاشیه به متن سینما آید

عضو شورای سیاست‌گذاری صنعت سینما اصفهان گفت: بیشتر فعالیت‌های فرهنگی که مبدا آنها اصفهان است می‌تواند تحول آفرین باشد و امیدوارم توانمندی‌های اصفهان در صنعت سینما نیز به عنوان هدف محقق شود و رونق اقتصاد هنر را در این شهر شاهد باشیم.

افتتاح سالن سینما و تئاتر کانون

به گزارش کسب و کار نیوز- در نشست خبری صنعت سینماICINEX اظهار کرد: سابقه فعالیت فرهنگی در اصفهان چند صد ساله است و آنچه به عنوان هنر در این شهر پایه گذاری شده است همگی به نتیجه رسیده، جریان‌های ادبی از اصفهان شروع شد امروز هم مانا شده اند و هم محکم به راه خود ادامه می‌دهند.

عضو شورای سیاست‌گذاری صنعت سینما اصفهان ادامه داد: برگزاری چنین رویدادهایی موجب تغییر نگرش خواهد شد و موجب می‌شود تا هنر به درستی به عنوان یک صنعت در شهری مثل اصفهان جا باز کند.

همچنین سید محسن صفوی عضو دیگر شورای سیاست گذاری صنعت سینمای اصفهان تصریح کرد: آنچه سعی کردیم در شورای سیاست گذاری اجرا کنیم مرکز زدایی است. تمرکز زدایی یکی از اتفاقات مسیر توسعه در همه کشورها است.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه صدای اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر به تمام ایران خواهد بود که اعتماد از دست رفته فیلمسازان اصفهانی که در حاشیه قرار گرفته‌اند شنیده شود. تهران در حال حاضر متن اصلی سینما است و اصفهان می‌تواند از حاشیه به متن سینما بیاید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش کسب و کار نیوز ، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.