صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / فرامرزیان: ورزشکاران در نگهداری اماکن ورزشی دولت را یاری کنند
فرامرزیان: ورزشکاران در نگهداری اماکن ورزشی دولت را یاری کنند

فرامرزیان: ورزشکاران در نگهداری اماکن ورزشی دولت را یاری کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش‌ و جوانان می‌گوید: با توجه به کمبود منابع دولت در ایجاد زیرساخت‌های ورزشی، از ورزشکاران تقاضا دارم که در نگهداری اماکن و تجهیزات ورزشی دولت را یاری کنند.

ژاله فرامرزیان

به گزارش کسب و کار نیوز، ژاله فرامرزیان در حاشیه افتتاح خانه ووشو خراسان رضوی که صبح امروز در مجموعه ورزشی کوثر برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم این فضا و سایر زیرساخت‌هایی که توسط وزارت ورزش‌وجوانان به بهره‌برداری می‌رسد، بتواند نیازهای قشر جوان را برطرف کند.

وی ضمن خرسندی از هنرنمایی ووشوکاران خاطرنشان کرد: تلاش ووشوکاران را در مسابقات آسیایی جاکارتا مقابل مدعی اصلی این رشته ورزشی مشاهده کردم. امیدوارم ووشو با ورودش به عرصه المپیک بتواند مدال‌های متعددی برای مردم ایران به ارمغان بیاورد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش‌وجوانان افزود: از همکارانم در اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی و عوامل اجرایی این پروژه که برای بهره‌برداری آن تلاش کردند، تشکر می‌کنم که چنین فضایی را به صورت بهینه برای این ورزش ایجاد کردند. امیداورم علی‌رغم کمبودهای بسیاری که وجود دارد، در فرصت باقیمانده مجموعه فضاهای بیشتری را تأمین کرده و به وجود آوریم.

فرامرزیان خطاب به ووشوکاران تاکید کرد: خانه ووشو همانند خانه خودتان، خانه شما ورزشکاران است. اگر از چنین امکانات و تجهیزاتی به درستی استفاده شود، علاوه بر احداث فضاهای بیشتر، چنین بنایی می‌تواند مدت زمان بیشتری در اختیار شما ورزشکاران باشد، اما اگر نگهداری مناسبی از چنین فضاهایی نشود، منابع کشور توانایی ایجاد چنین فضاهایی را به صورت مستمر ندارد. امیدوارم ورزشکاران در نگهداری چنین فضاهایی یاری کنند، که بتوانیم از منابع‌مان در ساخت فضاهای جدید هزینه کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.