صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / تیرانداز معلول از کسب مدال جهانی بازماند
تیرانداز معلول از کسب مدال جهانی بازماند

رقابت‌های جام جهانی تیراندازی معلولان - امارات

تیرانداز معلول از کسب مدال جهانی بازماند

در سومین روز از رقابت‌های جام جهانی تیراندازی معلولان که در العین امارات در حال برگزاری است، نمایندگان ایران به مصاف حریفان جهانی خود رفتند و از کسب مدال بازماندند.

تیراندازی معلولان

به گزارش کسب و کار نیوز، در سومین روز از رقابت‌های جام جهانی تیراندازی معلولان که در العین امارات در حال برگزاری است، نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند و از کسب مدال بازماندند.

در سومین روز از این رقابت‌ها، محمدرضا میرشفیعی در مرحله فینال ماده P۱ تپانچه بادی ۱۰ متر مردان در کلاس SH۱ با ثبت رکورد ۱۳۳/۷ در جایگاه هفتم ایستاد و از کسب مدال بازماند. او در مرحله مقدماتی با رکورد ۵۶۲ در جایگاه هشتم قرار گرفت و راهی مرحله فینال شد.

همچنین در این ماده تیراندازان چین در جایگاه اول و دوم ایستادند و نماینده اوکراین در مکان سوم قرار گرفت.

زهرا غلامزاده دیگر تیرانداز معلول ایران در دومین مرحله مقدماتی ماده R۹ تفنگ درازکش خفیف ۵۰ متر و در کلاس SH۲ با ثبت رکورد ۴/‏۶۰۵‬ در جایگاه سی و یکم ایستاد و از راهیابی به فینال بازماند.

فردا سه‌شنبه ۳۰ بهمن و در ادامه رقابت‌های جام جهانی، ساره جوانمردی، سمیرا ارم و زیور فدایی در ماده P۲ تپانچه بادی ۱۰ متر بانوان و رقیه شجاعی در ماده R۲ تفنگ بادی ۱۰ متر ایستاده در کلاس SH۱ با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

این رقابت‌ها تا ۴ اسفند در العین امارات ادامه دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.