صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / برگزاری سی امین همایش علمی- تحقیقی مذاهب اسلام در زاهدان
برگزاری سی امین همایش علمی- تحقیقی مذاهب اسلام در زاهدان

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت

برگزاری سی امین همایش علمی- تحقیقی مذاهب اسلام در زاهدان

زاهدان_ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سی امین همایش علمی- تحقیقی مذاهب با مرکزیت زاهدان و با حمایت و پشتیبانی و برنامه ریزی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار کسب و کار نیوز، آیت الله عباسعلی سلیمانی در کنفرانس مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار داشت : سی امین همایش علمی- تحقیقی مذاهب سی ام بهمن ماه با مرکزیت زاهدان و با حمایت و پشتیبانی و برنامه ریزی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت در حالی برگزار می شود که مقدمه آن همین پیدایش پدیده شوم انتحاری است، در این فضا که به نوعی ملتهب است و در این فضایی که برخی مسئولین عالی رتبه کامشان تلخ است ما سی امین همایش را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: ۱۷۵مقاله به این همایش رسیده و ارزیابان و محققان ما مورد داوری قرار دادند که ۷۰مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است و این ۷۰مقاله در سه کمیسیون کلامی فقهی ،کمیسیون اجتماعی و کمیسیون بانوان بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه از این ۷۰ مقاله ۲۸ مقاله مرتبط با کمیسیون کلامی فقهی، ۲۵مقاله مربوط به کمیسیون بانوان و همچنین ۱۷مقاله مربوط به کمیسیون اجتماعی استو

سلیمانی ادامه داد: ترکیبی که همایش خواهد داشت به این صورت است که ۱۰۲ نفر از صاحبان مقاله شیعه و ۲۴ نفر از صاحبان مقاله اهل سنت همچنین از ۱۳استان در همایش سال جاری حضور دارند.

وی گفت: این مقالات عمدتا مربوط به عناصری است که از دیگر استان‌ها دست حمایتی به سمت ما دراز کرده اند و گروه‌های ارزیاب مدت‌ها وقت کذاشتند و این ۷۰ مقاله را انتخاب کردند که بخشی از آن در همایش خوانده می شود و تمام مقالات بصورت کتاب در می‌آید و به مراکز علمی ارسال می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این همایش در ۳روز برگزار خواهد شد که افتتاحیه آن سه شنبه سی ام بهمن ماه و اختتامیه پنجشنبه دوم اسفند ماه خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.