چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / انصاری: نمی‌دانم پاداش میلیون دلاری بین‌المللی تیم چه شده است!
انصاری: نمی‌دانم پاداش میلیون دلاری بین‌المللی تیم چه شده است!

انصاری: نمی‌دانم پاداش میلیون دلاری بین‌المللی تیم چه شده است!

مدافع مصدوم پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی تیمش می‌گوید هنوز نمی‌داند پاداش میلیون دلاری این تیم چه شده است.

محمد انصاری

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد انصاری بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده و صعود به نیمه نهایی جام حذفی گفت: مهم این بود که صعود کنیم. به سختی پیروز شدیم اما توانستیم به سلامت به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

او درباره مشکلات تیمش که موجب اعتراض بازیکنان شده، تاکید کرد: در این چند سال ما نتایج خوبی گرفتیم ولی فکر کنم یک سری مشکلات در نتایج تیم پنهان شده است. مشکلات ساده مانند زمین تمرین برای تیمی مانند ما که در این چند جزو چهار تیم بوده، عجیب است.

انصاری ادامه داد: یک زمین ساده و امکانات ابتدایی برای موفقیت در آسیا ناچیز است. تیمی مانند پرسپولیس که جزو بهترین تیم‌های کشور است، برای موفقیت‌های بین‌المللی نیازمند یک‌سری امکانات است که باید بیشتر به آن توجه شود.

بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: امکانات ما در مقایسه با تیم‌های آسیایی خیلی کم است. مشکلات دیگر در مباحث مالی است. مشکلاتی در باشگاه داریم اما نمی‌دانیم را حل نمی‌شود. ما پاداش چند میلیون دلاری گرفتیم که نمی‌دانیم کجاست. باید زودتر پاداش‌ها پرداخت شود. ما شنیدیم به خاطر تحریم است. من به پول عمل بازیکنان ورد نمی‌کنم. باید مسائل کلان باشگاه حل شود و بتوانیم از این مشکلات خارج شویم.

انصاری درباره جلسه عرب با بازیکنان و احتمال اعتصاب در این تیم گفت: این لغت خوب نیست. باید هر چه بهتر مشکلات مرتفع شود. بازیکنان فقط و فقط به احترام هواداران که در سرما ماندند، بازی می‌کنند. بازیکنان با جان و دل و به افتخار هواداران تمرین کردند و با مصدومیت به میدان رفتند. ما در چند سال اخیر مشکلاتی داشتیم. بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات برای ما رخ داد. بازیکنان ما لایق بیشتر از این‌ها هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.