صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت قیر در خراسان شمالی
افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت قیر در خراسان شمالی

افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت قیر در خراسان شمالی

شهردار بجنورد گفت: از برنامه‌های پیش بینی شده برای آسفالت خیابان و معابر شهر بجنورد، فقط یک پنجم از وسعت آن در سال جاری اجرایی شد.

معدن قیر

روح الله براتیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه عامل اصلی این امر افزایش بیش از حد قیمت قیر بوده است، افزود: شهرداری بجنورد تمام بودجه پیش بینی شده برای آسفالت کوچه و خیابان‌ها را برای انجام این امر هزینه کرده است اما به علت مشکل مذکور فقط توانست یک پنجم از وسعت کوچه و خیابان‌ها که در برنامه مورد نظر قرار گرفته بود را آسفالت کند.

وی با بیان اینکه قیمت قیر در سال جاری بیش از ۴۰۰ درصد افزایش یافته بود، ادامه داد: در سال گذشته هر تن قیر ۸۶۰ هزار تومان خریداری می‌شد اما در حال حاضر مجبور هستیم تنی ۳.۵ میلیون تومان آن را خریداری کنیم.

براتیان تصریح کرد: اگر هزینه‌های استهلاک کارخانه، دست مزد و کارگری برای آسفالت را در نظر بگیریم به این نتیجه خواهیم رسید که هزینه آسفالت ۵۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است. اگر روال به همین شکل ادامه یابد وضع در سال آینده از وضع کنونی بدتر خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: البته در تلاش هستیم تا از محل بازآفرینی شهری ۴۷۵ تن قیر تأمین کنیم که قیر تأمین شده برای کوچه، خیابان و معابر حاشیه‌های شهر مصرف خواهد شد که برای تأمین آن تاکنون پیگیری‌های لازم نیز انجام شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.