صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / نفر برتر رنکینگ کشوری ریکرو مردان: می‌خواهم دوباره ملی‌پوش شوم
نفر برتر رنکینگ کشوری ریکرو مردان: می‌خواهم دوباره ملی‌پوش شوم

نفر برتر رنکینگ کشوری ریکرو مردان: می‌خواهم دوباره ملی‌پوش شوم

نفر برتر رنکینگ کشوری ریکرو مردان در سال ۹۷ گفت: با برتری در رنکینگ کشوری تیروکمان امیدوارم دوباره به تیم ملی ریکرو مردان دعوت شوم.

تیروکمان

عرفان ارژنگی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: دو سال عضو تیم ملی ریکرو مردان بودم که بنا به تشخیص سرمربی به تیم ملی دعوت نشدم. برای اینکه بتوانم دوباره ملی‌پوش شوم، سعی کردم در رنکینگ کشوری شرکت کنم و با حضور در فینال فینالیست‌ها دوباره برتری خود را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ثابت کنم. امیدوارم که با این برتری دوباره مورد توجه سرمربی تیم ملی قرار بگیرم.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین اهدافم شرکت در مسابقات قهرمانی جهان هلند و کسب سهمیه المپیک است. برای رسیدن به این هدف سخت تمرین کردم تا ابتدا ملی پوش شوم و سپس خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان آماده کنم. امیدوارم که این مسیر برای من فراهم شود تا دوباره خود را به عنوان نفر فیکس تیم ملی مطرح کنم.

ارژنگی‌پور در پایان در ارزیابی از سطح مسابقات رنکینگ کشوری و فینال فینالیست‌ها خاطرنشان کرد: تصور نمی‌کردم که سطح مسابقات رنکینگ کشوری بالا باشد، به طوری که رکوردهای خوبی جابجا شد. البته چون برای قهرمانی و راهیابی دوباره به تیم ملی سخت تمرین کرده بودم تصور اینکه قهرمان شوم دور از دسترس نبود. الان دوست دارم تنها به تیم ملی دعوت شوم تا بار دیگر برتری خود را به اثبات برسانم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.