چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / باید به کلمات کلیدی استفاده شده در بیانیه رهبری توجه کرد

یک فعال سیاسی:

باید به کلمات کلیدی استفاده شده در بیانیه رهبری توجه کرد

رییس شاخه جونان حزب اسلامی کار با استناد به بیانیه اخیر مقام مظم رهبری خطاب به جوانان تصریح کرد: جوانان انقلابی خود باید برای آینده خود و انقلاب کاری کنند، بر همین اساس تأمین و آموزش نیروی انسانی جوان از جمله اولویت‌های امروز است.

پیام مجرد

پیام مجرد، در ارتباط با اهمیت توجه مسئولین و جوانان به پیام رهبری معروف به گام دوم، اظهار کرد: بیانیه منتشر شده از سوی مقام معظم رهبری باید به عنوان یک بیانیه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مهم مبنای مأموریت یکایک جوانان در دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار گیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: این بیانیه به نوعی اتمام حجتی در راستای ضرورت جوان‌گرایی و بها دادن به حوزه مدیریت جوانان است. اگر ما از این پتانسیل‌ها نتوانیم استفاده کنیم، بسیاری از فشارهایی که به جامعه وارد می‌شود افزایش می‌یابد. باید قبول کنیم که جوانان می‌توانند مشکلات و تخاصم‌هایی که علیه کشور ایجاد می‌شود را رفع کنند.

مجرد با بیان اینکه “باید به کلمات کلیدی استفاده شده در بیانیه رهبری توجه کرد” گفت: هر کدام از آن کلمات کلیدی موضوعات مفصلی هستند که باید بر آن‌ها کار کرد. یکی از کلیدهای راهگشا که در این نامه به آن اشاره شده، این است که جوانان انقلابی خود باید برای آینده خود و انقلاب کاری کنند. بر همین اساس تأمین و آموزش نیروی انسانی جوان از جمله اولویت‌های امروز است. ما نیازمند پوست اندازی در این حوزه هستیم.

وی گفت: مسئولین باید بپذیرند که جوانان در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی شفاف‌تر از سایرین عمل می‌کنند و این شفافیت مهم‌ترین نیاز امروز جامعه است. متأسفانه فسادهایی که گهگاه در همه سه قوا می‌بینیم به دلیل همین عدم جسارت مبارزه با فساد است که باعث فشار آمدن بر روی کل نظام می‌شود.

این فعال سیاسی گفت: کلمه کلیدی دیگر که باید به آن توجه کرد تاکید بر جمهوری اسلامی بودن ایران است؛ در سایه همین مفاهیم فضای باز سیاسی در داخل گسترش می‌یابد و به بخش سیاست خارجی هم تسری پیدا می‌کند.

وی ابراز عقیده کرد: به نظر من با انتشار این بیانیه اولین مأموریت جوانان اصلاح طلب و اصولگرا این است که جلسه برای بیان نظرات و پیشنهادات در حوزه توسعه سیاسی و اقتصادی بویژه مسائل آموزشی و پژوهشی برپا کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.