صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / بانوان کارآفرین پرچمداران جریان اشتغال جدید
بانوان کارآفرین پرچمداران جریان اشتغال جدید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران مطرح کرد

بانوان کارآفرین پرچمداران جریان اشتغال جدید

صابر پرنیان گفت: بانوان کارآفرین پرچمداران جریان اشتغال جدید هستند این دسته از فعالان اقتصادی برای اشتغال و کارآفرینی ایده‌های تازه دارند.

 صابر پرنیان در جمع بانوان برندآفرین کشور گفت: بخش آموزش و پرورش کشور باید تلاش کند تا روحیه کارآفرینی را در نسل جدید پرورش دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از برنانیوز، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران تاکید کرد: متاسفانه ما به جای اینکه کارآفرین پرورش دهیم به دنبال افزایش تعداد کارمند هستیم و این رویکرد برای ادامه مسیر توسعه در کشور مناسب نیست.

پرنیان با اشاره به اهمیت برندسازی برتر گفت: برندسازی به معنای برتری در بازار است، امروز مشتری از کارآفرینان میخواهد تا جنس و کالای برتری را تولید و به بازار عرضه کنند.

وی با تاکید بر اینکه برند سازی خلق ثروت است، اطهار کرد: برندسازی یکی از گلوگاه های اقتصاد کشور بشمار می‌رود و باید به عنوان راهکار اصلی در تولید ثروت نهادینه شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی تهران گفت : خانم ها اصولا چشم اندازشان نسبت به آقایان بیشتر است و از خودگذشتگی بیشتری دارند.

پرنیان با تاکید بر حمایت از بانوان کارافرین در شهرک‌های صنعتی گفت: در حوزه شرکت شهرکهای صنعتی تهران آماده هستیم تا از بانوان کارآفرین حمایت کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.