صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / اجلاس مونیخ فرصتی برای شفاف‌سازی درباره رویکرد صلح‌آمیز ایران است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی:

اجلاس مونیخ فرصتی برای شفاف‌سازی درباره رویکرد صلح‌آمیز ایران است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور جمهوری اسلامی ایران در اجلاس امنیتی مونیخ را فرصتی برای شفاف کردن اذهان جامعه جهانی نسبت به رویکرد صلح آمیز ایران دانست و گفت‌: حمایت از تندروی‌ها و تصمیمات ناعادلانه مساله روز بین‌المللی است که باید با آن مقابله شود.

مسعود گودرزی

مسعود گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجلاس امنیتی مونیخ، اظهار کرد: اجلاس امنیتی مونیخ اجلاسی دوره‌ای است که امسال ایران هم در آن حضور پیدا کرد. اجلاسی که در مورد مهم‌ترین مسائل امنیتی جهان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیطنت‌های موجود در فضای بین‌المللی نسبت به جمهوری اسلامی ایران، این اجلاس فرصتی است که ایران حقایق را به درستی جلوه دهد، چون دشمنان ما می‌خواهند ایران را به عنوان مساله امنیتی جهان جلوه دهند. حال اینکه موضوعاتی همچون تحریم‌های اقتصادی با تبعات ناامنی و مشکلات آن مسائلی را ایجاد کرده است. همچنین در همسایگی ما شاهد گروه‌های تکفیری و مداخلات منطقه‌ای و بین‌المللی برای اطاله بحران‌های منطقه‌ای و تروریستی هستیم و ایران قربانی این شرایط است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: ایران باید از اجلاس مونیخ برای بیان واقعیات و شفاف سازی استفاده کند. امروز ایران مساله امنیت بین‌المللی نیست، بلکه تندروی‌ها و حمایت از آن و تصمیمات ناعادلانه مساله بین‌المللی است که یکی از این تصمیمات تحریم‌های ظالمانه می‌باشد که تبعات ناامنی را به وجود می‌آورد. ما باید از فرصت اجلاس مونیخ برای طرح دیدگاه‌های خود استفاده کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.