صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / اتاق بازرگانی همفکری می‌خواهد
اتاق بازرگانی همفکری می‌خواهد

جمشید عدالتیان شهریاری کاندیدای نهمین دوره از انتخابات اتاق بازرگانی در گفتگو با «کسب و کار»

اتاق بازرگانی همفکری می‌خواهد

جمشید عدالتیان شهریاری کاندیدای نهمین دوره از انتخابات اتاق بازرگانی با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی نیاز به همفکری اعضاء دارد، به «کسب و کار» گفت: یک اتاق بازرگانی با پشتکار و آگاه و مطلع از امور است که می‌تواند تحولی اساسی برای بخش خصوصی به وجود بیاورد. اعضای اتاق نباید صرفا پیگیر یک مسئله باشند.

به گزارش کسب و کار نیوز، جمشید عدالتیان شهریاری کاندیدای نهمین دوره از انتخابات اتاق بازرگانی با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی نیاز به همفکری اعضاء دارد، به «کسب و کار» گفت: یک اتاق بازرگانی با پشتکار و آگاه و مطلع از امور است که می‌تواند  تحولی اساسی برای بخش خصوصی به وجود بیاورد. اعضای اتاق نباید صرفا پیگیر یک مسئله باشند. آنچه مهم است وحدت رویه آنها در حل مشکلات جدی اقتصاد کشور است. ازاینرو هر یک از کاندیدا باید با دانش کافی به اتاق وارد شده و با نیت اصلاح معایت بخش خصوصی اظهار نظر نماید. در این صورت همکاری و همفکری آنها برای حل مسائل امری اجتناب ناپذیر خواهد بود.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر دو گروه ائتلاف برای فردا و پیشگامان تحول فعالیت‌هایی دارند، ادامه داد: اما به طور مشخص گروه‌بندی ها هنوز شکل نگرفته است و اعضای اتاق تا سوم اسفندماه نباید هیچ گونه تبلیغاتی داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.