صفحه اصلی / سرخط خبرها / هرمزگان فردا میزبان رئیس جمهور است
هرمزگان فردا میزبان رئیس جمهور است

هرمزگان فردا میزبان رئیس جمهور است

رئیس‌جمهور فردا یکشنبه (۲۸ بهمن) در سفری دو روزه با هدف دیدار با مردم و بهره‌برداری از چند طرح اقتصادی به هرمزگان سفر می‌کند و رئیس‌جمهور عصر دوشنبه هرمزگان را به مقصد تهران ترک می‌کند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، استاندار هرمزگان با اعلام این خبر گفت: دکتر روحانی روز یکشنبه ۲۸ بهمن‌ماه ساعت ۸ وارد فرودگاه بندرلنگه می‌شود و ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه این شهر با مردم دیدار می‌کند.

فریدون همتی افزود: رئیس‌جمهور عصر روز یکشنبه در نشست مشترک شورای اداری و دیدار با نخبگان چند طرح اقتصادی و عمرانی را به‌صورت ویدئو کنفرانس بهره‌برداری می‌کند.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در حوزه‌های کشاورزی، راه و مسکن و صنعت و معدن است، تصریح کرد:: مهم‌ترین برنامه رئیس‌جمهور در روز دوم سفر بهره‌برداری از فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس و نشست خبری با خبرنگاران در فرودگاه بندرعباس است.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: رئیس‌جمهور عملیات ساخت چند طرح و برنامه‌های توسعه استان را در دیدار با مردم بندرلنگه اعلام می‌کند.

همتی با اشاره به اینکه مصوبات سفرهای قبلی رئیس‌جمهور در حوزه‌های سدسازی، جزایر، بهداشت و درمان و فاضلاب در حال اجرا است، از مردم غرب استان خواست در استقبال از رئیس‌جمهور حضور یکپارچه داشته باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.