صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان: ملت ایران بر آرمان‌های شهدا استوارند
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان: ملت ایران بر آرمان‌های شهدا استوارند

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان: ملت ایران بر آرمان‌های شهدا استوارند

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان با بیان اینکه خون شهدا در خون جوانان کشور جریان دارد، گفت: ملت ایران بر آرمان‌های شهدا استوارند چراکه‌هزاران نفر در کشور اسلامی ما مسیر آنان را ادامه می‌دهند.

ورود پیکر شهدای حادثه تروریستی به اصفهان

به گزارش کسب و کار نیوز-منطقه اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در مراسم وداع با ۲۷ شهید حریم ولایت اظهار کرد: شهدا به آرزوی خودشان که سعادت ابدی است رسیده‌اند و به آنچه که کمال انسانیت وابسته به اوست نائل گشتند.

وی ادامه داد: شهدا با شهادت خود وظیفه حفظ آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی را بر عهده ما می‌گذارند و ما باید به رویش‌های انقلاب توجه کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان تصریح کرد: همان طور که ملاحظه می‌کنید پاسدارانی که در مرزهای جنوب غرب و جنوب شرق حضور داشتند و خدمت می‌کردند، امروز دیگر جوانانی از لشگر امام حسین حضور دارند و راه آنان را ادامه می‌دهند.

مهدوی با بیان اینکه باید نگران این باشیم که چگونه عمر ما به پایان می‌رسد، گفت: در همین مکان مقدس با این شهدای والا مقام عهد می‌بندیم که در ره آنان قدم برداریم و به اهداف آنان پایبند باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در ارتباط با اینکه مردم با حضور خود به شهدا و خون شهدا خون شهدا احترام گذاشتند، تاکید کرد: دشمنان ایران بر این اندیشه اند با شهید کردن این عزیزان انقلاب در مسیر خود کند می‌شود درحالی که تلاش آنان بی فایده است و انقلاب پویا تر می‌شود تا به نتیجه نهایی خود برسد.

مهدوی با بیان اینکه خون شهدا در خون جوانان کشور جریان دارد، گفت: ملت ایران بر آرمان‌های شهدا استوارند چراکه‌هزاران نفر در کشور اسلامی ما مسیر آنان را ادامه می‌دهند.

وی در خصوص اینکه این شهدا اولین شهدای دهه پنجم انقلاب هستند، تصریح کرد: شهدای اصفهان در این مرحله استان اصفهان را سرزبان ها انداخته‌اند لذا امیدوارم حافظان خوبی برای آنان باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان در ادامه گفت: شهادت این عزیزان پایان کار نیست لذا مراسم تشییع این شهدا دشمنان ایران اسلامی را مأیوس خواهد کرد.

مهدوی خاطر نشان کرد: این عزیزان در مسیر بازگشت به خانواده‌های خود بودند که مورد حمله قرار گرفتند لذا باید یادی کنیم از اهل امام حسین (ع) چراکه آنان در روز عاشورا با اسب بدون سرنشین امام حسین (ع) مواجه و سختی‌های زیادی را متحمل شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.