صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / گلایه شجاعیان از نگاه متفاوت داوران به استقلال و پرسپولیس
گلایه شجاعیان از نگاه متفاوت داوران به استقلال و پرسپولیس

گلایه شجاعیان از نگاه متفاوت داوران به استقلال و پرسپولیس

بازیکن استقلال می‌گوید که عملکرد داور در نتیجه دیدار تیمش با تراکتورسازی تاثیرگذار نبود.

تمرین استقلال - داریوش شجاعیان

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌ فوتبال استقلال در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مقابل تراکتورسازی شکست خورد. داریوش شجاعیان، بازیکن استقلال پس از این دیدار اظهار کرد: بازی خوبی بود ولی حق ما باخت نبود. تیم تراکتور تا قبل از این که گل بزند، موقعیتی نداشت. عادلانه‌ترین نتیجه تساوی بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا همانند هم‌تیمی‌هایش معتقد است که داوری در روند بازی تاثیرگذار بود، گفت: من راجع به داوری صحبت نمی‌کنم و نمی‌خواهم داور را تحت فشار قرار دهم. مشکل من اعتراضاتی است که رخ می‌دهد . به نظرم یک سری اختلاف نظر بین بازیکنان به وجود می‌آید که اگر فلان شخص اعتراض می‌کند، کارت زرد ندارد ولی اگر یک نفر دیگر اعتراض می‌کند، کارت زرد دارد. انگار اعتراض ما با بقیه فرق می‌کند. بازی دیروز را اگر می‌دید فرق را متوجه می‌شدید. اعتراض آن‌ها کارت ندارد ولی اعتراض ما کارت دارد. اگر این تفاوت  برداشته شود، داوری ها مشکلی ندارد ولی در این بازی این اتفاق سر اعتراضات رخ داد.

بازیکن استقلال درباره ماجرای نامه‌های باشگاه ماشین‌سازی برای بازگشت او به این تیم، توضیح داد: من از تیم ماشین‌سازی رضایت‌نامه گرفتم و به استقلال آمدم. این موضوعی بین استقلال و ماشین‌سازی است و می‌دانم که مدیرعاملمان در تلاش است تا مشکل را حل کند. امیدوارم زودتر این مشکل حل شود و اینطور با مصاحبه افکار بازیکنان را به هم نریزند.

شجاعیان در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است به ماشین‌سازی بازگردد، گفت: هر چه قسمت باشد اتفاق می‌افتد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از قهرمانی دور شدند، اظهار کرد: هنوز از قهرمانی دور نشدیم و ان‌شاءالله در آینده جبران کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.