صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / کمانداران برتر رنکینگ کشوری سال ۹۷ مشخص شدند
کمانداران برتر رنکینگ کشوری سال ۹۷ مشخص شدند

کمانداران برتر رنکینگ کشوری سال ۹۷ مشخص شدند

فینال فینالیست‌های رنکینگ کشوری با حضور ۶۴ کماندار در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در سایت تیر کمان برگزار شد و کمانداران برتر رنکینگ کشوری سال ۹۷ معرفی شدند.

تیروکمان

به گزارش کسب و کار نیوز، فینال فینالیست‌های رنکینگ کشوری پس از برگزاری هفت مرحله رنکینگ از ۲۶ استان که در شهرهای بیرجند، تهران، سمنان، ارومیه، تبریز، بوشهر و تهران برگزار شده بود امروز مرحله فینال این رقابت‌ها با حضور ۶۴ کماندار در سایت تیرکمان برگزار شد و در پایان کمانداران برتر رنکینگ کشوری سال ۹۷ به شرح زیر معرفی شدند:

در بخش ریکرو زنان، ملیکا عبدالکریمی از کیش اول شد و مبینا فلاح از یزد و رؤیا نوریان از اصفهان در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در بخش ریکرو مردان عرفان ارژنگی پور از آذربایجان شرقی در جایگاه نخست ایستاد و مهدی نظریان از یزد و احمد قطب زاده از تهران دوم و سوم شدند. هم‌چنین در بخش کامپوند بانوان سوگند حداد از البرز اول شد و سارا طبیان از بوشهر و مژگان مژگانی از همدان در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در بخش کامپوند مردان نیز سید حسام الدین کوثر از مازندران در جایگاه اول ایستاد و رسول امین زاده از تهران و میلاد بسطامی از لرستان در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.