صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مهاجری: عدم تمرکز کافی در دقایق پایانی، برد را از ما گرفت

مهاجری: عدم تمرکز کافی در دقایق پایانی، برد را از ما گرفت

سرمربی ماشین سازی تبریز می گوید سپیدرود در خانه موقعیت کمتری به حریف می‌دهد.

رضا مهاجری

به گزارش کسب و کار نیوز، رضا مهاجری،‌ پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپیدرود گفت: به تماشاگرانی که در این شرایط جوی به ورزشگاه آمدند و ۹۰ دقیقه پای تیمشان ایستادند خسته نباشید می‌گویم. بازی بسیار فیزیکی بود. باید در نیمه اول بازی را کنترل می‌کردیم که موفق شدیم. در نیمه دوم هم به گل رسیدیم. فکر می‌کنم چهار دقیقه هم تمام شد که گل حریف به ثمر رسید. بازیکنی هم که وظیفه‌اش بود، به وظیفه‌اش عمل نکرد وعدم تمرکز کافی در دقایق پایانی، برد را از ما گرفت.

وی ادامه داد: سپیدرود در خانه خود به تیم‌های حریف، کمتر موقعیت می‌دهد و بهتر بازی می‌کرد. در این مسابقه هم به جز چند ثانیه آخر که غافلگیر شدیم، مدافعان ما خوب کار کردند. کاش در آن صحنه هم با تمرکز عمل می‌کردند که غافلگیر نمی‌شدند. با این حال امیدوارم دو تیم در ادامه راه دو تیم موفق باشند.

سرمربی تیم ماشین‌سازی درخصوص اینکه بازیکنان این تیم در ابتدای بازی با پیراهن شماره ۲۳ وارد زمین شدند، گفت: توحید غلامی بازیکن شماره ۲۳ ماست که در بازی مقابل سایپا با پارگی رباط صلیبی مواجه شد. او تلاش کرد که به میادین بازگردد، اما نتوانست و مجبور شد عمل کند. بازیکنان ماشین‌سازی اقدامی نمادین انجام دادند که قابل تقدیر بود. آنها نشان دادند که فقط پهلوان زنده را عشق نیست.

مهاجری در مورد حرکت عزیز معبودی، بازیکن اهل انزلی تیم ماشین‌سازی مقابل تماشاگران تیم سپیدرود عنوان کرد: ضمن احترام به تماشاگران سپیدرود، در نیمه اول خیل عظیم هواداران سپیدرود در سمتی بود که ما در آن ناحیه بازی می‌کردیم. حساسیت موجود بین انزلی و رشت هم در این اتفاق تأثیرگذار بود. نمی‌گویم این اتفاقات از زیبایی‌های فوتبال است، اما به کسی بی‌احترامی نشد. من این حرکت راندیدم و الآن متوجه آن شدم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.