چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / شعبانی بهار: شکست‌ کمانداران در جام جهانی آمریکا ربطی به فدراسیون ندارد!

سفر به آمریکا بهتر از خانه‌نشینی

شعبانی بهار: شکست‌ کمانداران در جام جهانی آمریکا ربطی به فدراسیون ندارد!

رییس فدراسیون تیروکمان درباره حضور مجید احمدی سرمربی تیم ملی کامپوند در فینال جام جهانی داخل سالن تیروکمان در آمریکا و انتقادات وارد شده در این خصوص گفت: چون اردوی تیم ملی کامپوند تعطیل بود، احمدی و چند نفر از کمانداران کامپوند با هماهنگی فدراسیون و با حمایت اسپانسر برای تجربه‌اندونزی در این مسابقات شرکت کردند.

شعبانی بهار

غلامرضا شعبانی بهار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نتایج ضعیف کمانداران در فینال جام جهانی داخل سالن تیروکمان که در لاس‌وگاس آمریکا برگزار شد، اظهار کرد: این اعزام چون از طرف فدراسیون تیروکمان صورت نگرفته بود، نتایج آن ارتباطی به ما ندارد و کمانداران به صورت آزاد و با حمایت اسپانسر در این مسابقات شرکت کرده بودند. البته کماندارانی که در فینال جام جهانی داخل سالن در آمریکا حضور داشتند، چون اکثر آنها از اعضای تیم ملی بودند از نظر اخلاقی باید مورد حمایت فدراسیون قرار می‌گرفتند اما چون قصد شرکت در این تورنمنت را نداشتیم تنها از نظر بخش‌های اداری و اجرایی کمک کردیم تا مشکلی از نظر اعزام نداشته باشند.

وی درباره‌ی حضور مجید احمدی به عنوان ورزشکار و مربی در رقابت‌های جام جهانی داخل سالن تیروکمان و انتقادات وارد شده مبنی بر اینکه وی در حال حاضر سرمربی تیم ملی کامپوند است، اما به جای هدایت تیم در آمریکا به سر می‌برد، گفت: حضور وی در فرانسه یا آمریکا با هماهنگی فدراسیون بوده و من خود اجازه دادم که به عنوان ورزشکار یا مربی در این رقابتها شرکت کند چون هزینه‌ای برای فدراسیون نداشت. تصورم بر این بود که حضور وی و سایر کمانداران ملی در چنین تورنمنت مهمی برای تجربه‌اندونزی و آماده‌سازی آنها دارای اهمیت است.

رئیس فدراسیون تیروکمان اضافه کرد: البته اعزام آنها به آمریکا در شرایطی بود که تیم ملی اردو نداشت و به خاطر نامناسب بودن شرایط کیش ترجیح دادیم که اردوی تیم ملی کامپوند یک هفته در کیش تعطیل شود و مجدداً اردوی آنها از شنبه ۲۷ بهمن در تهران برپا خواهد شد. البته تیم ملی ریکرو چون دوم اسفند برای شرکت در مسابقات سولیداریتی راهی بنگلادش می‌شود، اردوی آنها در کیش برپاست و روز شنبه به پایان می‌رسد. بنابراین اگر تیم ملی کامپوند اردو داشت، امکان اعزام مجید احمدی و سایر کمانداران از جمله اسماعیل عبادی، نیما محبوبی، رضا شبانی و… به آمریکا وجود نداشت. ترجیح دادیم به جای اینکه خانه‌نشین شوند از این فرصت استفاده کنند تا با حمایت اسپانسر برای تجربه‌اندونزی به آمریکا بروند.

شعبانی بهار در پایان همچنین در خصوص وضعیت تیم ریکرو برای شرکت در مسابقات سولیداریتی بنگلادش و اینکه چقدر امید به کسب مدال در این مسابقات وجود دارد، افزود: این مسابقات جنبه‌ی تدارکاتی دارد و هدف بر این است تا کمانداران در این تورنمنت از نظر رکوردی مورد ارزیابی قرار بگیرند تا بهترین نفرات را برای مسابقات جهانی هلند که سال آینده برگزار می‌شود، شناسایی کنیم. به هر صورت امیدوارم در کنار این ارزیابی تیم بتواند به نتایج خوبی نیز دست پیدا کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.