صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / شادی قریشی: هزینه‌های شرکت در رنکینگ کشوری بالاست

شادی قریشی: هزینه‌های شرکت در رنکینگ کشوری بالاست

عضو پنجم رنکینگ کشوری تیر و کمان گفت: به دلیل بالا بودن هزینه شرکت در رنکینگ کشوری امسال نتوانستم جایگاه خوبی را کسب کنم و جایگاه سال گذشته خود را از دست دادم.

تیروکمان

شادی قریشی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره هفت مرحله رنکینگ کشوری که در استان‌های مختلف امسال برگزار شد اظهار کرد: امسال به نظر می‌رسید سطح مسابقات از نظر رکوردی بالاتر رفته بود. البته سطح رکوردها در زمان متغیر بود و هیچکدام از زنان نتوانستند رکورد پیش‌بینی شده در رنکینگ کشوری را کسب کنند. هر چند رکوردها قابل قبول بود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون تیرکمان از کمانداران شرکت کننده در رنکینگ کشوری حمایت لازم را به عمل می‌آورد یا خیر؟ افزود: تنها نفر اول رنکینگ کشوری به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود و مابقی کمانداران که در جایگاه دوم و سوم قرار می‌گیرند امتیاز آن‌ها تأثیری برای دعوت به تیم ملی ندارد. خود من سال گذشته نفر دوم رنکینگ کشوری شدم اما امسال به خاطر بالا بودن هزینه شرکت در رنکینگ کشوری نتوانستم این جایگاه را تثبیت کنم.

قریشی اضافه کرد: برای شرکت در هر مرحله از رنکینگ کشوری باید ۸۰ هزار تومان ورودی پرداخت کنیم و هزینه خوابگاه و رفت و آمد نیز به عهده خود کماندار است و فدراسیون در این زمینه هیچ حمایتی از کمانداران به عمل نمی‌آورد. این مساله سبب می‌شود تا کمانداران نتوانند در هر مرحله از رنکینگ کشوری حضور فعالی داشته باشند. قطعاً این امر در افت رنکینگ بی تأثیر نیست.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه رکوردهایی که برای ورود به تیم ملی از سوی کادر فنی تعیین می‌شود بالاست و به راحتی نمی‌توان وارد تیم ملی شد. من در چند مرحله انتخابی و رنکینگ شرکت کردم اما به خاطر بالا بودن رکوردها شرایط حضور در تیم ملی را نداشتم به هر صورت برای راهیابی به تیم ملی نیاز به حمایت از طرف هیأت استان یا فدراسیون است که این حمایت صورت نمی‌گیرد.

او در پایان گفت: دو سال است که مسابقات قهرمان کشوری برگزار نمی‌شود و شرکت در رنکینگ کشوری نیز نیاز به هزینه سنگین دارد. برای همین ترجیح دادم به جای شرکت در هفت مرحله تنها در چند مرحله حضور پیدا کنم. قطعاً اگر مسابقات قهرمان کشوری برگزار شود هیأت‌ها مجبور هستند هزینه‌ها را متقبل شوند. این شرایط برای کماندار مناسب نیست و من هنوز نتوانستم به خاطر بالا بودن هزینه تجهیزات و امکانات و حضور در مسابقات مسیر راهیابی به تیم ملی را برای خود فراهم کنم. امیدوارم که در آینده بیش‌تر مورد حمایت هیأت استان البرز و فدراسیون قرار بگیرم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.