صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / ‌تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات دانشجویان خارجی خواهیم کرد
‌تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات دانشجویان خارجی خواهیم کرد

رییس دانشگاه فردوسی:

‌تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات دانشجویان خارجی خواهیم کرد

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: ما در دانشگاه فردوسی تمام سعی خود را خواهیم کرد که دانشجویان خارجی مشکلی نداشته باشند، اما به هر حال باز هم سختی‌هایی وجود خواهد داشت.

دکتر کافی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد کافی شامگاه گذشته در مراسم “جشن ملل در چله انقلاب اسلامی” به همراه سفیران صلح و دوستی اظهار کرد: من با تحصیل‌کردن در خارج از کشور آشنا هستم و به تمامی مشکلات آن واقف هستم. در دانشگاه فردوسی تمام سعی خود را خواهیم کرد که مشکلی نداشته باشید، اما به هر حال باز هم سختی‌هایی وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: تحصیل شما در این دانشگاه با سختگیری‌های فراوانی روبه‌رو است. از آموزش زبان فارسی در بدو ورود تا دروس دیگر، همه به خاطر آن است که هنگام بازگشت به کشورتان بتوانید عضوی مؤثر باشید و نسبت به محصلان سایر دانشگاه‌ها، هیچ کاستی و کمبودی نداشته باشید.

رئیس دانشگاه فردوسی تصریح کرد: انتظار دارم که تنها خوبی‌های کشور ما را به عنوان ارغوان به کشور خودتان ببرید. هر جامعه‌ای ممکن است که خوبی‌ها و چالش‌هایی داشته باشد. اگر ما بدی داریم، آن را ببخشایید و بدی‌های ما را به ارمغان نبرید. از سویی شما نیز خوبی‌های فرهنگ خودتان را به ما عرضه کنید.

کافی خاطرنشان کرد: افتخارات و تاریخ ایران تنها مختص به این کشور نیست و شامل کشورهای افغانستان، عراق و ترکیه نیز می‌شود. ما تمدن شرق هستیم و افتخار می‌کنیم که در طول تمدن بشریت، هدایای مهم علمی به بشریت اهدا کردیم. امیدواریم که بتوانیم در تولید و گسترش علم، باری دیگر از این نقطه از جهان موفق و سربلند باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.