صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / پایان کار ۷ اسکی‌باز ایران در مارپیچ بزرگ قهرمانی جهان/ پوریا ساوه‌شمشکی به فینال رسید

پایان کار ۷ اسکی‌باز ایران در مارپیچ بزرگ قهرمانی جهان/ پوریا ساوه‌شمشکی به فینال رسید

ملی‌پوشان تیم اسکی آلپاین مردان و زنان ایران در رقابت‌های انتخابی مارپیچ بزرگ قهرمانی جهان در اُوره سوئد به کار خود پایان دادند.

به گزارش کسب و کار نیوز، اسکی‌بازان ایران که در مسابقات قهرمانی جهان اسکی آلپاین سوئد حضور دارند، امروز (پنج‌شنبه) در مارپیچ بزرگ رقابت خود را آغاز کردند که در پایان دو مانش برگزاری رقابت‌های مارپیچ بزرگ انتخابی در بخش مردان، پوریا ساوه‌شمشکی در جایگاه ۶۱ قرار گرفت، مرتضی جعفری جایگاه ۶۷ را به دست آورد، بهنام کیاشمشکی عنوان ۷۶ را کسب کرد و محمد ساوه‌شمشکی در جایگاه ۸۴ قرار گرفت.

این اسکی‌بازان نتوانستند امتیازهای لازم برای حضور در فینال را کسب کنند اما مطابق با قوانین فدراسیون جهانی اسکی برای حفظ عدالت، از هر کشور یک اسکی‌باز که بهترین امتیاز را دارد، به مسابقه نهایی صعود می‌کند و از ایران هم پوریا ساوه‌شمشکی در فینال مارپیچ بزرگ شرکت می‌کند.

مسابقه فینال فردا (جمعه) ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه به وقت سوئد برگزار می‌شود.

در پایان این مسابقه اکسل لینتفیس از کشور میزبان در مجموع دو مانش با ثبت زمان ۲ دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۵ صدم ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت، ایلین لهتو از کشور فنلاند در مجموع دو مانش با زمان ۲ دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۸۷ صدم ثانیه دوم شد و ماتج فالات از کشور اسلواکی با زمان ۲ دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۹۳ صدم ثانیه در مجموع دو مانش عنوان سوم را به دست آورد.

در بخش بانوان نیز عاطفه احمدی، صدف ساوه‌شمشکی، فروغ عباسی و میترا کلهر در فینال مارییچ بزرگ کار خود را آغاز کردند اما در مانش اول در بین ۶۰ اسکی باز برتر قرار نگرفتند و مسابقه آنها به پایان رسید.

مسابقات انتخابی مارپیچ کوچک در بخش زنان جمعه و در بخش مردان شنبه و مسابقات نهایی در این بخش هم یکشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.