صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / نخست‌وزیر و رییس‌جمهور ارمنستان سالروز پیروزی انقلاب را تبریک گفتند

نخست‌وزیر و رییس‌جمهور ارمنستان سالروز پیروزی انقلاب را تبریک گفتند

نخست‌وزیر و رئیس‌جمهوری ارمنستان در پیام‌های جداگانه‌ای چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رییس‌جمهوری ایران تبریک گفتند.

به گزارش کسب و کار نیوز، در متن پیام تبریک نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان آمده است: «چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. اطمینان دارم که جمهوری اسلامی ایران با دستاوردها و پیشرفت‌های جدید، مسیر توسعه خود را ادامه خواهد داد. دوستی دیرینه میان مردم دو کشور در راستای توسعه روابط ارمنستان و ایران و ارتقا همکاری‌های دوجانبه به سطح کیفی جدید از ریشه و بنای محکمی برخوردار است.

امیدوارم که در آینده نزدیک در سفر اینجانب به ایران، فرصت خوبی برای بررسی گسترش همکاری دو جانبه در زمینه‌های مختلف و همچنین اجرای پروژه‌های مشترک فراهم شود.

برای جنابعالی سلامتی و موفقیت و برای مردم دوست ایران، رفاه و صلح را آرزومندم.»

همچنین آرمن سرکیسیان، رئیس‌جمهور ارمنستان، در پیام خود به رئیس‌جمهور کشورمان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

سرکیسیان در این پیام بر اهمیت حفظ و توسعه روابط پایدار و سودمند دوجانبه تاکید و ابراز امیدواری کرده است دو کشور برای تقویت این روابط تلاش‌های جدیدی را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس جمهور ارمنستان برای جناب آقای روحانی آرزوی تندرستی و بهروزی و برای مردم دوست ایران، رفاه و صلح آرزو کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.