صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / احمدزاده: ۶ امتیاز منفی نیم‌فصل اول کار ما را خراب کرد

احمدزاده: ۶ امتیاز منفی نیم‌فصل اول کار ما را خراب کرد

سرمربی ملوان می‌گوید با توجه به اتفاقاتی که در نیم‌فصل اول رخ داد، اگر تیمش بتواند در میانه جدول رتبه خوبی به‌ دست آورد، می‌توان آن را راضی‌کننده و آبرومندانه قلمداد کرد.

محمد احمدزاده

محمد احمدزاده سرمربی ملوان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیمش برابر سرخ‌پوشان پاکدشت در هفته بیست و سوم لیگ دسته یک اظهار کرد: بازی خوبی را انجام دادیم. توانستیم سه امتیاز این بازی را به‌دست آوریم. هواداران و بازیکنان تلاش زیادی کردند تا این پیروزی به دست بیاید و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: اگر در نیم‌فصل اول شش امتیاز از ما کم نمی‌شد آن نتایج و اتفاقات در نیم‌فصل اول رخ نمی‌داد اما شش امتیاز کم شد و به لحاظ روانی روی تیم ما تأثیر گذاشت. ما می‌توانستیم مدعی باشیم. فوتبالی که ما ارائه می‌دهیم همچون فوتبالی است که مدعیان لیگ نشان می‌دهند اما اتفاقات نیم‌فصل موجب شد در این جایگاه حضور داشته باشیم.

سرمربی ملوان درباره عملکرد داوری تاکید کرد: داوری بعضی اوقات به نفع یک تیم و گاهی اوقات به ضرر یک تیم می‌شود. اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها یکسان است.

احمدزاده در پایان درباره آینده تیمش افزود: تلاش می‌کنیم تا در جدول رتبه خوبی دست و پا کنیم. با توجه به اتفاقاتی که در نیم‌فصل اول رخ داد، اگر بتوانیم در میانه جدول رتبه خوبی به‌دست آوریم، می‌تواند رتبه آبرومندانه و راضی کننده‌ای باشد. ما نیم فصل دوم را خوب شروع کردیم و امیدوارم که همین روند ادامه پیدا کند. اینکه بتوانیم در بالای جدول جایگاه به دست آوریم بسیار بعید و سخت است اما به دست آوردن یک رتبه در میانه جدول می‌تواند برای ما مورد قبول باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.