صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / اقدام تروریستی اخیر واکنش بزدلانه‌ای به جشن چهل‌ سالگی انقلاب است

نماینده مردم اهواز:

اقدام تروریستی اخیر واکنش بزدلانه‌ای به جشن چهل‌ سالگی انقلاب است

نماینده مردم اهواز ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت پاسداران در جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان نوشت: در سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، جشن مردم در کمال شکوه و امنیت برگزار شد که این مسئله، واکنش بزدلانه دشمن را در پی داشت.

کاظم نسب

به گزارش کسب و کار نیوز، جواد کاظم نسب، نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس در پیامی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان را تبریک و تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«شهادت دلاورمردان حافظ امنیت و آرامش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست تروریست‌های مزدور موجب اندوه و تأثر فراوان مردم ایران اسلامی شد.

پاسداران انقلاب اسلامی با دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران، همواره اجازه نداده‌اند توطئه‌های دشمن به نتیجه رسد و در سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، جشن مردم در کمال شکوه و امنیت برگزار شد که این مسئله، واکنش بزدلانه دشمن را در پی داشت.

مردم ایران ثابت کرده‌اند که این‌گونه عملیات‌ها بر عزم آنها در دفاع از کیان جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب می‌افزاید اما دولت پاکستان نیز باید هرچه سریع‌تر برای همیشه بساط حضور تروریست‌ها در خاک خود را برچیند و اجازه تجاوز به ایران اسلامی از خاک خود را ندهد.

من به عنوان خادم مردم اهواز حمیدیه، باوی و کارون، شهادت ۲۷ تن از برادران غیرتمند سپاه پاسداران را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای بازماندگان و بستگانشان شهدا اجر و صبر جزیل را مسئلت دارم.»

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.