صفحه اصلی / سرخط خبرها / ۱۵۷ نفر گرفتار سیلاب سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان:

۱۵۷ نفر گرفتار سیلاب سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 157 نفر از مردم شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، فنوج، خاش، دلگان و میرجاوه این استان که گرفتار سیلاب شده بودند توسط نیروهای امدادی در مکانهای امن اسکان یافتند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، رسول راشکی گفت: براثر بارندگی های شدید روز گذشته در سراسر استان رودخانه های محلی طغیان کردند و برخی راههای ارتباطی بسته و منازل شماری از روستاییان دچار آبگرفتگی شد.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر در این مدت ۱۵۷ نفر را در هفت روستای شهرستان های ذکر شده در چادر های هلال احمر اسکان دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: ۸۲ نفر نیروی امدادی در قالب ۱۹ تیم در این حوادث به آسیب دیدگان امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ۳۵ دستگاه چادر، ۱۲۱ تخته پتو و ۱۰۰ کیلوگرم نایلون به همراه مواد غذایی از جمله کالاهای توزیع شده میان افراد حادثه دیده در استان بوده است.

وی تاکید کرد: تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش می باشند تا به محض اطلاع به مناطق سیل زده اعزام و خدمت رسانی خود را آغاز نمایند همچنین جمعیت هلال احمر با شماره گیری ۱۱۲ در تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل پاسخگوی هم استانی های عزیز در هنگام حوادث است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.