صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / رضیان: باید مسیر مدیریتی کشور را به سمت استفاده بیشتر از جوانان سوق داد
رضیان: باید مسیر مدیریتی کشور را به سمت استفاده بیشتر از جوانان سوق داد

با اشاره به بیانیه رهبری خطاب به جوانان

رضیان: باید مسیر مدیریتی کشور را به سمت استفاده بیشتر از جوانان سوق داد

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس گفت: صدا و سیما در راس دستگاه‌های مسؤول ایجاد روحیه امید به جامعه باید به نحوی برنامه‌ریزی کند تا از فضاسازی‌های سیاسی و ناامید کردن جوانان پیش‌گیری شود.

عبدالله رضیان

عبدالله رضیان  با اشاره به بیانیه مهم رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان در چهل‌سالگی انقلاب، گفت: معتقدم تکیه نظام باید در آغاز پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از گذشته بر جوانان‌مان باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: باید جوانان‌مان را باور داشته باشیم و این باور و اعتماد را با ایجاد ساختارهای اداری و سیاسی برای استفاده از مشارکت آنان به وجود آوریم. استفاده از استعدادها و ظرفیت‌های جوانان ضروری است؛ چرا که ساختار مدیریتی کشور فضای جوان پسند نیست. باید مسیر مدیریتی کشور را به سمت استفاده بیشتر از جوانان سوق داد تا به این شکل زمینه اصلاح ساختاری و ریشه‌ای نظام مدیریتی و اجرایی کشور به وجود آید.

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس صدا و سیمای جمهوری اسلامی را از مهمترین دستگاه‌هایی دانست که توان پمپاژ روحیه امید در بدنه اجتماعی کشور دانست و افزود: وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهرداری‌ها سایر دستگاه‌های فرهنگی و غیرفرهنگی باید فعال‌تر از گذشته پای کار بیایند تا در بدنه اجتماعی کشور و به ویژه جوانانمان به وجود آید.

رضیان همچنین بر لزوم پرهیز از سیاه‌نمایی توسط جریان‌های سیاسی تاکید کرد: سیاه‌نمایی جریان‌های سیاسی موجب تقویت فضای ناامیدی می‌شود. معتقدم صدا و سیما در رأس این مسائل باید به نحوی برنامه‌ریزی کند تا از فضاسازی‌های سیاسی و ناامید شدن جوانان پیش‌گیری شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.