صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / جهاد دانشگاهی غرفه برتر نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد
جهاد دانشگاهی غرفه برتر نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد

جهاد دانشگاهی غرفه برتر نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد

در آئین پایانی "نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی و دفاع مقدس" از غرفه جهاد دانشگاهی به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه تقدیر به عمل آمد.

جهاد دانشگاهی

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم اختتامیه نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سه‌شنبه (۲۳ بهمن) با حضور سردار سرتیپ علی عبداللهی، معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح و سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این نمایشگاه، جهاد دانشگاهی به ارائه آخرین دستاوردهای فرهنگی، پژوهشی و آموزشی پرداخت که بر اساس ارزیابی صورت گرفته، غرفه جهاد دانشگاهی توانسته است به جهت حضور مناسب و هنرمندانه و اهتمام به بازنمایی مناسب دستاوردها در بین دستگاه‌های کشوری عنوان “غرفه برتر” این دوره از نمایشگاه را کسب کند.

نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از ۱۲ بهمن با حضور ۴۵ دستگاه در فضایی به وسعت ۷۰ هزار مترمربع برپا شده بود و بالغ بر هزار دستاورد از بخش‌های مختلف کشور در محل باغ موزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته بود.

همچنین در لوح جداگانه‌ای از دکتر طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی و دست‌اندرکاران غرفه جهاد دانشگاهی، به پاس هماهنگی، پاسخگویی، حضور منظم و تشریح شایسته دستاوردها و فعالیت‌ها تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.