صفحه اصلی / سیاسی / دولت / تلاش می‌کنیم حقوق‌ اسفند از نیمه دوم آن پرداخت شود
تلاش می‌کنیم حقوق‌ اسفند از نیمه دوم آن پرداخت شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

تلاش می‌کنیم حقوق‌ اسفند از نیمه دوم آن پرداخت شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم حقوق‌ اسفند را از نیمه دوم سال پرداخت کنیم، گفت: یارانه اسفند ماه نیز زودتر از موعد مقرر پرداخت می‌شود.

 محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت درباره واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان اظهار کرد: تخصیص عیدی همه افرادی که مشمول دریافت عیدی می‌شوند قبل از ۲۲ بهمن داده شده است، خزانه هم مبالغ آن را آماده کرده است. هر دستگاهی که لیست کارکنان خود را تهیه کرده و درخواست وجه داده است، این مبلغ را دریافت کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: روز یکشنبه ۲۱ بهمن من به یک وزیر سه بار تماس گرفتم که عیدی آنها آماده است و برای دریافت آن اقدام کنند اما آنها اظهار کردند مشکلی در تهیه لیست کارمندان خود دارند. به هر حال عیدی همه دستگاه‌ها آماده است و الان خزانه هم دنبال این است که دستگاه‌ها وجه خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: اکنون دیگر عذر هیچ دستگاهی موجه نخواهد بود که لیست خود را تهیه نکند و به خزانه ندهد. این قصور مربوط به خود دستگاه‌های اجرایی است زیرا عیدی‌ها آماده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: تلاش می‌کنیم یارانه بهمن ماه تا ۲۶ این ماه و یارانه اسفند را هم قبل از ۲۶ اسفند پرداخت کنیم. همچنین تلاش می‌کنیم حقوق‌ها را از نیمه دوم اسفند پرداخت کنیم.

به گفته وی در این هفته ۵,۰۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی تخفیف مضاعف داده می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.