صفحه اصلی / سرخط خبرها / بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد گردشگری با بی برنامگی کامل کار خود را آغاز کرد.

روز گذشته

بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد گردشگری با بی برنامگی کامل کار خود را آغاز کرد.

 دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران روز گذشته در حالی کار خود را با تأخیر و بی‌برنامگی آغاز کرد که پیش از آن مسئولان برگزاری این نمایشگاه وعده برپایی یک رویداد برنامه‌ریزی شده را داده بودند.

 مراسم افتتاحیه دوره دوازدهم نمایشگاه گردشگری تهران و صنایع وابسته نه تنها با تأخیر برگزار شد، بلکه هرج و مرج و شلوغی بیش از اندازه و خارج از کنترل سالن شرایط نامناسبی را فراهم کرده بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، علیرغم اینکه مسئولان برگزاری این نمایشگاه در نشست خبری خود عنوان کرده بودند که حضور گروه‌های موسیقی محلی در سالن‌های اصلی نمایشگاه ممنوع است و برای هنرنمایی آنها مکان‌های خاصی در فضای باز نمایشگاه در نظر گرفته شده، اما باز هم شاهد بودیم که بسیاری از این گروه‌های موسیقی محلی با ساز و سرنا و رقص و آواز مسیر خود را به سمت سالن‌های اصلی کج می‌کردند.

یکی دیگر از نقاط ضعف این نمایشگاه عدم برنامه‌ریزی مناسب بود که باعث شد بسیاری از مراسم‌ها و دیدارهایی که در تقویم جشنواره به آنها اشاره شده بود، برگزار نشود.

البته نباید از این نکته غافل شویم که امسال برخلاف سال‌های گذشته حضور استان‌ها در نمایشگاه گردشگری تهران پررنگ تر شده و مسئولان برگزاری نمایشگاه به این وعده جامه عمل پوشانده‌اند.

در نمایشگاه امسال هم، همچون سایر نمایشگاه‌های گردشگری سیاه‌چادرها با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شده‌اند و ظاهراً‌ موضوع خوراک برای بازدیدکنندگان موضوعی جذاب و هیجان‌انگیز است.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از روز گذشته ۲۳ بهمن ماه کار خود را آغاز کرده و تا جمعه ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان است.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.