صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / اراده مجلس و دولت همچنان بر ادامه و تقویت طرح تحول سلامت است

نماینده بویراحمد و دنا:

اراده مجلس و دولت همچنان بر ادامه و تقویت طرح تحول سلامت است

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: اراده مجلس و دولت همچنان بر ادامه و تقویت طرح تحول سلامت به عنوان یکی از برجسته‌ترین و درخشان‌ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید استوار است.

غلام محمد زارعی

به گزارش کسب و کار نیوز، غلام محمد زارعی در آئین تکریم و معارفه مدیران کل بیمه سلامت استان افزود: بدون شک نباید به نقش مکمل، حمایتی و دیده بانی سازمان بیمه سلامت با کارکردها و سیاست‌های راهبردی آن در تحقق و اجرای موفق طرح تحول سلامت نیز غافل شد.

وی اظهار کرد: این طرح بدون شک ضعف‌ها و کمبودهای زیادی داشته که باید با همکاری بین بخشی و حمایت تمامی نهادها و ارکان دیگر نظام برای رفع آنها تلاش شود.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته مهمترین دستاورد طرح تحول نظام سلامت رضایتمندی عمومی مردم به‌ویژه در نقاط محروم همچون کهگیلویه و بویراحمد بوده که این مهم با تأیید رهبری معظم انقلاب، گواهی آمار و بررسی‌های میدانی تحقق یافته است.

زارعی تصریح کرد: دولت تدبیر وامید با درک صحیح از شرایط موجود و با یک کار برنامه ریزی شده، عقلانی و مدبرانه به مهمترین نیاز اساسی کشور به‌ویژه محرومان جامعه پاسخ مثبت داد.

وی ادامه داد: این در حالی است که مقوله سلامت تا قبل از آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت مورد توجه دولت‌های قبل نبوده است.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تحمل رنج‌ها و دردهای فراوان ناشی از کمبود منابع مالی مردم استان در زمینه درمان و هزینه‌های هنگفت در بیمارستان‌ها را تا قبل از اجرای این طرح یادآور شد و عنوان کرد: یکی از نقاط مثبت این طرح و رویکرد دولتمردان این بوده بیشتر حول محور مناطق و استان‌های محروم کشور بوده است.

زارعی به موضوع انتصاب غلامرضا کاظمی و آئین تکریم سید یدالله حسینی مدیرکل سابق بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و گفت: صفا و صمیمیت و همگرایی در این نهاد باید به الگویی برای سایر دستگاه‌های اجرایی استان تبدیل شود.

وی یادآور شد: نکته حائز اهمیت در این راستا این بود که مجموعه همکاران و حتی مدیرکل سابق به شدت از گزینه خارج از مجموعه مخالف بودند و به همان میزان بر انتصاب نیرویی از درون این نهاد اتفاق نظر داشتند.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از معدود جلسات تکریم و معارفه و انتصاب‌هایی در استان که هم مجمع نمایندگان استان، هم مجموعه مدیریت اجرایی و حتی مجموعه و سازمان بیمه سلامت در کشور و استان از آن رضایت داشتند این آئین بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.