صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / افزایش تشکل‌ها با همت اتاق‌های بازرگانی/تحقق تمامی وعده‌های ائتلاف برای فردا
افزایش تشکل‌ها با همت اتاق‌های بازرگانی/تحقق تمامی وعده‌های ائتلاف برای فردا

سیده فاطمه مقیمی عضو اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با «کسب و کار» مطرح کرد

افزایش تشکل‌ها با همت اتاق‌های بازرگانی/تحقق تمامی وعده‌های ائتلاف برای فردا

سیده فاطمه مقیمی عضو اتاق بازرگانی و کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق با بیان اینکه برخی انتقادات از عملکرد اتاق بازرگانی طی چهار سال گذشته و گروه ائتلاف برای فردا منطقی به نظر نمی‌رسد، گفت: گروه ائتلاف برای فردا به تمامی شعارها و وعده‌های خود عمل کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، سیده فاطمه مقیمی عضو اتاق بازرگانی و کاندیدای این دوره از انتخابات اتاق با بیان اینکه برخی انتقادات از عملکرد اتاق بازرگانی طی چهار سال گذشته و گروه ائتلاف برای فردا منطقی به نظر نمی‌رسد، گفت: گروه ائتلاف برای فردا به تمامی شعارها و وعده‌های خود عمل کرده است.
وی به «کسب و کار» توضیح داد: قطعا شایسته سالاری در انتخاب مجموعه ای که قرار است به اتاق ورود پیدا کند، اهمیت دارد و ما هم باید به آن بها بدهیم. اما مسئله این است که گروه ائتلاف برای فردا نیز کارنامه خوبی دارد و با تکیه بر عملکرد مطلوب آن در دوره بعدی می‌توان به آینده بهتر امید داشت.
مقیمی با اشاره به اینکه هیچ گاه در انتخابات دنبال تخریب گروهی خاص نبوده و به آن اعتقادی ندارد، خاطرنشان کرد: گروه ائتلاف برای فردا در تحقق وعده‌های خود مبنی بر تحقیقات و پژوهش و داوری کارهای بسیار خوبی انجام داده و قرادادهایی را برای برخی از دوره‌های آموزشی با دانشگاه‌های غیرایرانی بسته است.در اعلام مواضع بخش خصوصی و اطلاع رسانی به بخش دولتی هم اتاق بازرگانی بسیار موفق بوده است. تلاش های اتاقی ها در بخش امور مالیاتی؛ با حضور در کمیسیون ها فرصت خوبی را برای حمایت از بخش خصوصی ایجاد کرده به طوری که در حال حاضر بخش خصوصی در قانون گذاری به صورت قاطع حضور دارد. همچنین افزایش تعداد تشکل ها به همت اتاق های بازرگانی حاصل شده است.
عضو اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه به تدریج پذیرش بخش خصوصی و پیشنهادات قاطع آن با همت اتاقی ها تا جایی پیش رفت که رهبر در فرمایشات خود به نظرات بخش خصوصی و توجه به آن اشاره کرده اند، ادامه داد: اگر اخبار را به طور مرتب رصد کرده باشیم؛ حرف‎های اتاق تهران در بین تمامی اتاق‌های کشور قابل استناد شده است. شورای گفتگو در این دوره بسیار خوب عمل کرد و ادعاهای گروه ائتلاف برای فردا برای رشد جایگاه بخش خصوصی نتیجه بخش شده است. به همین علت اگر در دوره جدید نیز اقبالی به این ائتلاف باشد ، بر اساس مرامنامه این گروه و رعایت اصول به دنبال رشد بخش خصوصی خواهیم بود.
وی در رابطه با ثبت نام تعدادی از زنان برای ورود به اتاق و امکان تصاحب کرسی‌های آن توسط آنها نیز ادامه داد: زنان کارآفرین ما قطعا شایستگی ورود به اتاق بازرگانی را دارند اما باید دانست انتخاب نشدن دلیل بر عدم شایستگی نیست. انتخابات امتحانی میان خوب و خوب تر است.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.