صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / دستور به رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای تشدید نظارت
دستور به رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای تشدید نظارت

وزیرصنعت خبر داد

دستور به رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای تشدید نظارت

وزیر صنعت با اعلام اینکه بازار با بخشنامه اصلاح نمی شود گفت: باید با مکانیزم های علمی به این حوزه ورود کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  تسنیم، وزیر صنعت با اعلام اینکه بازار با بخشنامه اصلاح نمی شود گفت: باید با مکانیزم های علمی به این حوزه ورود کرد.
رضا رحمانی در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار با اشاره به وضعیت فعلی بازار گوشت و مرغ، گفت: افزود: باید درباره کالاهای پرمصرف، همچون گوشت و مرغ تصمیمات شفاف و روشنی گرفته شود تا مطمئن شویم در دو ماه آینده با مشکلی مواجه نیستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه با اجرای تصمیمات ستاد تنظیم بازار، در آینده قیمت ها تعدیل خواهد شد، گفت: در بحث نظارت مردم باید احساس کنند که با متخلف به طور جدی برخورد می شود، برخورد هم اعلام آمار ۵ هزار نفری از تشکیل پرونده نیست، بلکه ممکن است ۲ پرونده تشکیل شود اما این پرونده باید برای تخلف های اساسی باشد.

وی از دستور به رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای تشدید نظارت خبر داد و افزود: در موقعیت هایی باید از مکانیزم بازار برای کنترل و نظارت استفاده کرد، در موقعیتی دیگر هم که از سوی عده‌ای طمع‌کاری وجود دارد، ما باید ورود کنیم و این هم باید محسوس باشد.

وزارت جهاد کشاورزی مسئول تنظیم بازار شب عید شد
در این جلسه همچنین، وظیفه تنظیم بازار شب عید به وزارت جهاد کشاورزی تفویض شد. این ستاد در سه جلسه اخیر به بررسی وضعیت بازار گوشت مرغ، گوشت قرمز و میوه شب عید پرداخته و تصمیماتی همچون صدور مجوز برای واردات جوجه یک‌روزه، جلوگیری از صادرات مرغ و غیره را اتخاذ کرده بود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.