صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / مردم هیچ‌گاه مقام معظم رهبری را تنها نخواهند گذاشت
مردم هیچ‌گاه مقام معظم رهبری را تنها نخواهند گذاشت

نماینده مردم گرگان و آق قلا:

مردم هیچ‌گاه مقام معظم رهبری را تنها نخواهند گذاشت

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال مردم با شور مضاعف در راهپیمایی شرکت کردند و با مشت های گره کرده به بیگانگان نشان دادند که تا آخر ادامه دهنده راه امام و شهدا هستند و هیچ گاه مقام معظم رهبری را تنها نخواهند گذاشت.

نبی هزارجریبی

نبی هزارجریبی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم ایران را مردمانی بی نظیر دانست و اظهار کرد: مردم با وجود داشتن مشکلات مختلف، ولی باز هم مقاومت می‌کنند و پای انقلاب ایستاده اند، زیرا به شهدا قول داده اند که تا آخر حامی منافع ملی کشور و دین مبین اسلام باشند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: مسئولینی که بر صندلی‌های رنگارنگ تکیه زده اند، باید بدانند که این صندلی‌ها امانتی بر دستشان است که مردم به آنها داده اند و باید این فرصت را غنیمت بشمارند.

هزار جریبی با اشاره به اینکه «رنج در چهره‌های مردم دیده می‌شود، ولی باز هم سکوت می‌کنند و مقاومت دارند»، گفت: خدمت به مردم افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر لزوم خدمت به مردم، گفت: در مواردی برخی از سوء مدیریت‌ها باعث ایجاد نا امنی‌ها و اعتراضاتی در کشور می‌شود. باید با مدیریت مناسب از شکل گیری هر گونه تنش در اجتماع جلوگیری کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این زمان با توجه به شرایط کشور دیگر فرصت انجام اشتباه نداریم و باید با افرادی که کوتاهی می‌کنند، برخورد شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.