صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / نماینده سنندج: پیشرفت‌های کنونی ایران با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست

/انقلاب اسلامی در چهل سالگی/

نماینده سنندج: پیشرفت‌های کنونی ایران با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت‌های کنونی ایران در بخش‌های مختلف با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

احسن علوی

سید احسن علوی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در سنندج ، اظهار کرد: مقایسه وضعیت کنونی ایران با قبل از انقلاب، رشد بسیار زیادی را در بخش‌های مختلف جامعه نشان می‌دهد که قابل قیاس با گذشته نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: در سال ۵۷ میزان تولید ناخالص داخلی کشورمان، بالغ بر ۱۰۴ هزار میلیارد تومان بود که امروز به ۷۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران عنوان کرد: امروز از نظر علمی، نانو، تکنولوژی، هوافضا، مهندسی و … جزو کشورهای برتر دنیا هستیم.

وی ادامه داد: ۹۰ درصد انرژی مورد نیاز کشورمان امروز در داخل تولید می‌شود و همچنین از نظر تسلیحات نظامی و دفاعی و مسائل امنیتی جزو کشورهای برتر دنیا هستیم.

علوی خاطرنشان کرد: هرچند به دلیل مشکلات اقتصادی امروز معیشت مردم در تنگناست، اما با توجه به پیشرفت‌های ایران، کشور به سمتی می‌رود که در بسیاری از موارد جزو اولین‌های دنیا باشد و در آینده نیز مشکلات اقتصادی حل شوند.

وی گفت: حضور امروز مردم در راهپیمایی بسیار گسترده بود و ۲۲ بهمن سال ۹۷ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی شد.

این عضو فراکسیون مستقلین مجلس در پایان یادآور شد: صدای خروشان ملت ایران امروز به گوش تمام دشمنان نظام رسید و نشان داد که مردم ما با همبستگی و وحدتی که دارند از ارزش‌ها و باورهایشان کوتاه نخواهند آمد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.