صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / موسی ابومرزوق از مسکو: باید بر سر ۳ پرونده اصلی توافق شود
موسی ابومرزوق از مسکو: باید بر سر ۳ پرونده اصلی توافق شود

موسی ابومرزوق از مسکو: باید بر سر ۳ پرونده اصلی توافق شود

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که امروز (دوشنبه) رایزنی گروه‌های فلسطینی در مسکو آغاز می‌شود.

موسی ابومرزوق

به گزارش کسب و کار نیوز، موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در گفت‌وگوی مطبوعاتی خود با اشاره به وجود پافشاری‌ها برای خروج از وضعیت کنونی فلسطین، تصریح کرد: باید بر سر سه پرونده اصلی توافقی حاصل شود و آن مقابله با تمامی طرح‌های نابودی پرونده فلسطینی، وحدت ملی، حل اختلافات و خاتمه بخشیدن به تحریم اعمال شده علیه نوار غزه است.

۱۱ گروه فلسطینی از جنبش حماس، جهاد اسلامی، جبهه مردمی، صاعقه و فتح عصر روز یکشنبه به منظور مشارکت در رایزنی فلسطینی که مؤسسه پژوهشی “شرق‌شناسی” وابسته به دانشکده علوم روسیه برگزا کرده، وارد مسکو شدند و قرار است در آن با گروه‌های فلسطینی به بررسی پرونده آشتی و چالش‌هایی که پرونده فلسسطینی با آن رو به رو شد، بپردازند.

جنبش حماس پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیئتش که شامل موسی ابومرزوق و حسام بدران، مسؤول روابط بین‌الملل است وارد مسکو شده‌اند.

جنبش حماس در ۲۸ ژانویه اعلام کرده بود که در آغاز ماه فوریه دعوتنامه‌ای را برای سفر به مسکو دریافت کرده است. این جنبش اعلام کرد که امیدوار است این مساله فرصت مهمی برای بررسی پرونده فلسطین، تحقق وحدت و پایان دادن به اختلافات باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.