صفحه اصلی / استان ها / زنجان / راه پیشرفت از مسیر حفظ استقلال می‌گذرد
راه پیشرفت از مسیر حفظ استقلال می‌گذرد

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

راه پیشرفت از مسیر حفظ استقلال می‌گذرد

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دستاوردهایی که ملت ایران در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی کسب کرده، همگی در زیر سایه استقلال محقق شده است.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان، اظهار کرد: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است و امروز برپایی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان انقلاب، یادآور یوم‌العباس در محرم‌الحرام است که با حضور پرشور خودشان، جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار کردند.

وی افزود: در قرآن کریم، چهل سالگی، سال شکرگزاری معرفی شده است که انقلاب اسلامی ایران به عمر چهل سالگی خود رسید و امروز آن را با ملت غیور ایران جشن گرفت.

دولابی تصریح کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب، ضروری است نگاهی به کارنامه انقلاب بیاندازیم؛ چراکه نعمت بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دستاورد مهم انقلاب است پس ما نمی‌توانیم آن‌را انکار کنیم.

وی گفت: در طول چهار دهه گذشته کشور در عرصه‌های مختلف موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بسیاری را کسب کرده‌است که می‌توان به تولیدات علمی در عرصه انرژی هسته‌ای، نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی و موشک اشاره کرد.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ایران در علم پزشکی از رتبه ۵۴ به رتبه ۱۹ و در بین ۲۵ کشور تولیدکننده علم، ایران در جایگاه مطلوبی قرار گرفته که همگی نشان‌دهنده قطع وابستگی از دشمنان است.

دولابی گفت: امروز در زمینه نظامی، ایران حرف‌های بسیاری برای گفتن در منطقه و جهان دارد، به طوری که این کشور توانسته در تولید موشک‌های بالستیک به خودکفایی برسد و همه این توفیقات در زیر سایه استقلال به دست آمده است؛ بنابراین راه پیشرفت از مسیر حفظ استقلال می‌گذرد که حاصل آن کسب رتبه ۱۳ جهان از نظر سیاسی و هجدهم از نظر اقتصادی است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اقتداری که امروز ایران در منطقه کسب کرده، به قدری است که رئیس‌جمهور آمریکا به صورت شبانه، آن هم با چراغ‌های خاموش هواپیما وارد منطقه می‌شود، امروز دشمن با هدف قرار گرفتن موشک‌های نقطه‌زن، صدها کیلومتر در منطقه عقب رانده شده و پا به فرار گذاشته است.

دولابی یادآور شد: امروز دشمنان ایران از ضربه زدن به نظام اسلامی مأیوس شده‌اند؛ پادشاهان بی‌کفایت قبل از انقلاب، مرزهای کشور را از سه برابر وضعیت کنونی به این وسعت رسانده‌‌اند اما در دوران دفاع‌مقدس، رزمندگان اسلام اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران به یغما برود.

وی افزود: شعار ملت ایران شعار «هیهات من الذله» است، پس این ملت شناخت درستی از دشمن خود دارد و می‌داند مشکلات امروز ریشه در خیانت‌های آمریکا دارد. مردم ایران با شناخت راه خود و انتخاب آن، می‌دانند که مقاومت در برابر دشمن هزینه دارد و در مقابل، سازش هزینه‌های بیشتری خواهد داشت.

دولابی خاطرنشان کرد: مردم با وجود همه مشکلات تا پای جان در راه دفاع از انقلاب ایستاده‌اند و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که مردم مسائل فرعی را از اصلی تشخیص می‌دهند و مشکلات را به پای نظام نمی‌زنند، در نتیجه امروز مسئولان وظیفه دارند در کنار مردم ادامه‌دهنده راه استقلال میهن باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.