صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / جشنواره تئاتر فجر هویت کلان فرهنگی ایران اسلامی را به نمایش می گذارد
جشنواره تئاتر فجر هویت کلان فرهنگی ایران اسلامی را به نمایش می گذارد

وزیر ارشاد:

جشنواره تئاتر فجر هویت کلان فرهنگی ایران اسلامی را به نمایش می گذارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر را فرصتی مغتنم دانست تا تلاقی و ارتباط میان سلیقه ها و پیرنگ های مختلف به بار نشیند و هویت کلان فرهنگی ایران اسلامی را به نمایش بگذارد.

به گزارش کسب و کار نیوز از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، «سیدعباس صالحی» در پیام خود به این جشنواره تصریح کرد: هویت فرهنگی ملت ها با هنر آنها پیوند خورده است؛ جشنواره تئاتر فجر فرصتی مغتنم است تا تلاقی و ارتباط میان سلیقه ها و پیرنگ های مختلف به بار نشیند و هویت کلان فرهنگی ایران اسلامی را به نمایش گذارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این پیام خاطرنشان کرد: تئاتر هنر زنده است، هنر زندگی است، زاویه های مختلف زیست فرهنگی ایرانی در مواجهه با زیباشناسی فاخر هنرمندان این سرزمین در میدان گفت وگو با دیگر فرهنگ ها می آید تا توانش عظیم فرهنگی غنی ایرانی را برای تعامل و گفت وگوی سازنده با جهان تصویر کند.
صالحی در پیام خود تاکید کرد: اینک زندگی در صحنه های جشنواره ای با بازنمای تجربه های زیسته، نمایشی باشکوه از همدلی میان خود و دیگری را به تماشا می گذارد.
وی یادآور شد: در جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، سپاس مند هنرمندان این سرزمین ام که جمال و کمال هنر را با مفاهیم انسانی و آرمانی آمیخته اند و تعالی جان انسان ها و پیشرفت ایران اسلامی را همت خویش داشته اند و زبان هنر و نمایش را زبان گفت وگوی فرهنگی با جهانیان ساخته اند.
به گزارش کسب و کار نیوز، سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از امروز ۲۲ بهمن تا چهارم اسفند برگزار می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رئیسی: هرگونه هزینه در سینما، سرمایه‌گذاری برای کشور است

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جریان نظارت ستادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.