صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / گل‌محمدی: داور گفت اگر اشتباه کرده باشم، داوری را کنار می‌گذارم
گل‌محمدی: داور گفت اگر اشتباه کرده باشم، داوری را کنار می‌گذارم

گل‌محمدی: داور گفت اگر اشتباه کرده باشم، داوری را کنار می‌گذارم

سرمربی پدیده می‌گوید اشکان خورشیدی داور بازی تیمش برابر استقلال خوزستان به او گفته که اگر در تشخیص یک صحنه خطا اشتباه کرده باشد، داوری را کنار می‌گذارد.

یک هشتم نهایی جام حذفی - دیدار تیم‌های فوتبال پدیده مشهد و فولاد خوزستان

به گزارش کسب و کار نیوز، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در مصاف استقلال خوزستان اظهار کرد: خیلی خوب بازی را شروع کردیم و در ۲۰ دقیقه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم. گل به موقعی زدیم و در ادامه هم بازی را کنترل کردیم. با نزدن گل دوم بازی را برای خودمان سخت کردیم. استرس بردن روی عملکردمان تاثیر منفی گذاشت اما در مجموع موقعیت خاصی به حریف ندادیم. در فاز دفاعی خیلی خوب عمل کردیم. می‌شد تعداد گل‌هایمان را بیشتر کنیم. در چنین بازی‌هایی خودم هم می‌ترسیدم که بازی به تساوی کشیده‌شود.

وی افزود:وقتی گل نمی‌زنید، این فرصت برای حریف مهیا می‌شود تا شانس بازگشت و کسب امتیاز داشته‌باشد. استقلال خوزستان تیم خوبی است و هدفش در این رقابت کسب ۳ امتیاز بود. بازیکنان جوان و باروحیه‌ای دارند و به آنها تبریک می‌گویم. از کسب این سه امتیاز خیلی خوشحالم، از هواداران هم ممنونم. توقع نداشتم که ۱۰ هزار هوادار در یک روز نسبتا سرد و در حالی که لیگ تازه شروع شده، به ورزشگاه بیاید. امیدوارم این روند ادامه یابد و بتوانیم با وجود کار سختی که داریم، به بردهای خوب و به موقعی دست یابیم.

گل‌محمدی در خصوص عملکرد خط حمله تیمش و رقابت آتی با پرسپولیس در جام حذفی تصریح کرد: فکر نمی‌کنم بازیکنان خارجی تا بازی با پرسپولیس برسند. با همین بازیکنان فعلی نیم‌فصل نخست را خوب به پایان رساندیم. نمی‌خواهم اعتمادم را به بازیکنانم از دست بدهم و آنها در نیم‌فصل نخست توانایی‌شان را ثابت کرده‌اند. نیم‌فصل دوم شرایط از نیم‌فصل اول سخت‌تر است. من با همین بازیکنان تا اینجا آمدم و فکر نمی کنم جایی برای عدم اعتماد باقی مانده باشد. امیدوارم با همین جوانان به بهترین نتیجه برسیم.

وی در رابطه با عملکرد داور مسابقه و اخراجش از زمین گفت: بازی برایم به شدت حساس بود. صحنه‌ای که داور خطا گرفت، به نظرم ابدا خطا نبود. اگر آنجا داور خطا نمی‌گرفت، به گل می‌رسیدیم و تا دقیقه آخر استرس برد نداشتیم‌. باید صحنه را دوباره ببینم و اگر خطا نبود، باید از ایشان عذرخواهی کنم. بعد از بازی با ایشان صحبت کردم و گفت اگر در آن صحنه اشتباه کرده باشد، داوری را کنار می‌گذارد.

گل‌محمدی در مورد عملکرد مهدیخانی گفت: خوب کار کرد، گل هم زد اما احساس می‌کنم بعد از گلزنی دیگر عطشش خوابید. مهاجم باید همواره عطش گلزنی داشته باشد و نباید سیر شود. خوشحالم از اینکه چنین جوانان باپتانسیلی داریم و آینده این تیم با همین جوان‌هاست.

سرمربی پدیده شهرخودرو در خصوص بازی کردن علی نعمتی در پست دفاع چپ گفت: برنامه مسابقات فشرده است، باید به شکلی از بازیکنان استفاده کنیم که فشار روی هیچکس نباشد و همه در بهترین فرم وارد زمین شوند. ۲۰ بازیکن با یک سطح داریم که به وظایف خود آگاهند و می‌توانند جای هم را به خوبی پر کنند.

وی در رابطه با هم‌امتیاز شدن پدیده شهرخودرو و پرسپولیس گفت: هنوز زود است که بخواهیم به تنها یک تیم نگاه کنیم. ۵ تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند، البته شرایط مالی رقبا به شدت متفاوت است ولی از نظر فوتبالی هیچ چیزی از رقبا کم نداریم‌.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.