صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / نیکفر: امنیت پایدار و صلابت نظام با حمایت مردم محقق شده است
نیکفر: امنیت پایدار و صلابت نظام با حمایت مردم محقق شده است

/همه می‌آییم/

نیکفر: امنیت پایدار و صلابت نظام با حمایت مردم محقق شده است

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: امنیت پایدار، استقلال، صلابت نظام به جهت حمایت‌های مردم محقق شده و این کشور از حضور و حمایت‌های مردم بیمه شده است.

ذبیح الله نیک‌فر

ذبیح‌اله نیکفر در گفت‌وگو با ایسنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، اظهار کرد: فردا در یوم الله ۲۲ بهمن هم شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی خواهیم بود و این حضور همانند انقلاب اسلامی و اتفاقات پس از آن، برای جهانیان خیره کننده خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور گسترده مردم نشاندهنده این است که پای اهداف و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، افزود: امنیت پایدار، استقلال، صلابت نظام به جهت حمایت‌های مردم محقق شده و این کشور از حضور و حمایت‌های مردم بیمه شده است.

وی با بیان اینکه به تعبیر امام (ره) “مردم ولی نعمتان ما هستند”، گفت: در چهل سالگی انقلاب در حالی که در جنگ اقتصادی با استکبار هستیم، کشور به پیشرفت‌هایی دست یافته که می‌تواند با اقتدار این چالش را هم پشت سر بگذارد و مقام معظم رهبری در این راستا فرمودند “در پای این نبرد آمریکا سیلی دیگر می‌خورد”.

نیکفر تصریح کرد: برخی بی تدبیری، سوءمدیریت‌ها، سوءاستفاده‌ها و اشرافی گری‌ها از مواردی است که باعث ایجاد چالش‌هایی شده که در دهه پیشرو باید جدی تر با آنها مقابله کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.