صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / لزوم بهره‌مندی از ظرفیت سریال‌سازی با محوریت پلیس
لزوم بهره‌مندی از ظرفیت سریال‌سازی با محوریت پلیس

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت سریال‌سازی با محوریت پلیس

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌ها در راستای پیشبرد اهداف ناجا تاکید کرد.

سردار ایوب سلیمانی

به گزارش کسب و کار نیوز و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار ایوب سلیمانی در ششمین کمیسیون اجتماعی ناجا ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و با تبریک ایام الله دهه فجر، با تاکید بر لزوم تعیین اولویت‌ها، اظهار داشت: لازم است در راستای پیشبرد اهداف از ظرفیت رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌هایی با رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا در راستای بهبود وضعیت انتشار اخبار و اطلاع رسانی در حوزه انتظامی، بیان کرد: نباید از ظرفیت فیلم و سریال سازی برای پیشبرد اهداف غافل شد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اهمیت افکار سنجی، عنوان کرد: این اقدام باید علمی و دقیق صورت گیرد؛ به طوری که خروجی آن قابل بهره‌برداری و در تصمیم گیری‌ها مؤثر باشد.

وی با تاکید بر لزوم تعامل مستمر پلیس با مردم، عنوان کرد: ما به عنوان خادم مردم باید تلاش کنیم به خوبی وظایف‌مان را انجام دهیم و این مهم مستلزم آشنایی کامل از نیازها و مطالبات مردمی و محیط پیرامونی دارد.

سلیمانی با اشاره به اقدامات رو به رشد فعالیت‌های رسانه‌ای معاونت اجتماعی ناجا، عنوان کرد: ارتباط مستمر با رسانه‌ها و تبادل افکار در ارتقای امنیت اجتماعی مؤثر است و شاهد این تعامل و ارتباط مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی با رسانه‌ها هستیم و این رویکرد و تلاش برای انعکاس به موقع اخبار پلیس جای قدردانی و تشکر دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.