صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برگزاری رویداد ملی “از ایده تا اجرا”
برگزاری رویداد ملی “از ایده تا اجرا”

در دانشگاه شیخ بهایی اصفهان انجام می‌شود

برگزاری رویداد ملی “از ایده تا اجرا”

دبیر اجرایی رویداد "از ایده تا اجرا در دانشگاه شیخ بهایی اصفهان" گفت: رویداد از ایده تا اجرا برای تمام کسانی است که روحیه کار آفرینی را در خود احساس می‌کنند.

استارتاپ

عرفان بقایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: “از ایده تا اجرا” یک رویداد ملی با رویکرد آموزش و تجربه است تا افراد در آن به تقویت روحیه کارآفرینی خود بپردازند.

وی با اشاره به روند برگزاری این رویداد گفت: پذیرش افرادی که پیش ثبت‌نام کرده‌اند در روز ۲۴ بهمن از ساعت ۱۲ آغاز می‌شود و افراد پس از پذیرش در افتتاحیه شرکت خواهند کرد، شرکت‌کنندگان در کارگاه‌های ویژه کسب و کار حضور پیدا می‌کنند تا درک بهتری از کارآفرینی و کسب و کار داشته باشند.

دبیر اجرایی رویداد از ایده تا اجرا در دانشگاه شیخ بهایی اصفهان با اشاره به نحوه گروه بندی شرکت کنندگان گفت: در پایان روز نخست شرکت‌کنندگان به صورت هشت تیم ۱۰ نفره در موضوعات گوناگون ازجمله خدمات، شهروند الکترونیک، آزاد، سرگرمی، تولید محتوا و…. تقسیم بندی می‌شوند و در مکان از پیش تعیین شده قرار می‌گیرند تا در مرحله اول با بیان ایده‌های متداول طوفان فکری تیم آغاز شود.

بقایی ادامه داد: در پایان ایده پردازی‌ها، هر تیم ایده‌هایی که از نظر اقتصادی سودی ندارد یا عملیاتی نیستند را حذف می‌کند تا به سه ایده اصلی دست یابد.

وی اظهار کرد: روز دوم رویداد با برگزاری یک کارگاه در خصوص بوم کسب و کار آغاز می‌شود تا هر تیم بتواند از میان سه ایده اصلی خود یکی را با توجه به بوم کسب و کار کامل کند. هر تیم تا ساعت ۱۶ همان روز فرصت دارد ایده خود را تحویل داوران دهد و به مدت پنج دقیقه از ایده خود دفاع کند.

دبیر اجرایی رویداد از ایده تا اجرا در دانشگاه شیخ بهایی اصفهان، خاطرنشان کرد: در پایان این رویداد با اهدای جوایزی از جمله راه‌یابی به دوره پیش شتاب دهنده هاب، هاست یک‌ساله دو گیگ و دوره آموزش مینی MBA به سه تیم برتر، این رویداد به پایان می‌رسد.

به گزارش کسب و کار نیوز، رویداد “از ایده تا اجرا” از ۲۴ بهمن ماه به مدت دو روز در دانشگاه شیخ بهایی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.