صفحه اصلی / سیاسی / دولت / اختصاص ۲۲۰ میلیارد تومان برای پایاب سد جیوی

معاون رییس جمهور خبر داد

اختصاص ۲۲۰ میلیارد تومان برای پایاب سد جیوی

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح پایاب سد جیوی خبر داد.

محمدباقر نوبخت

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد باقر نوبخت در سفر به شهرستان کوثر و بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پایاب این سد از خواسته‌های مسوولان منطقه و مردم است که با اختصاص این میزان اعتبار زمینه اشتغال اهالی شهرستان کوثر بیش از پیش فراهم خواهد شد.

نوبخت وظیفه دولتمردان را در چهل سالگی انقلاب خدمت بی منت به مردم اعلام کرد و گفت: ما در شهرستان کوثر با کارگاه عظیم عمرانی روبرو هستیم که قطعاً تکمیل این سد می‌تواند در درازمدت علاوه بر رونق اقتصادی در این منطقه اشتغال جوانان را نیز رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور ۲۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل پایاب این سد اختصاص یافت، افزود: ما تعهد و تضمین می‌کنیم تا این اعتبار را ردیف بودجه پروژه‌های عمرانی استان اردبیل قرار داده و به زودی این مبلغ تزریق خواهد شد.

همچنین در بازدید نوبخت از پروژه‌های عمرانی شهرستان کوثر، استاندار اردبیل نیز از توجه ویژه مجموعه برنامه و بودجه کشور به تکمیل راه آهن اردبیل قدردانی کرد و گفت: اقدامی که برنامه و بودجه کشور در اجرای ماده ۴۶ در استان اردبیل انجام دادند بی‌نظیر بود.

اکبر بهنام‌جو خاطرنشان کرد: ۷۵۰ میلیارد تومان با موافقت سازمان برنامه و بودجه کشور و از محل فاینانس داخلی به پروژه راه آهن اردبیل میانه اختصاص یافته است که از طریق بانک ملی قسط اول آن در ۲۵۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: پایاب سد جیوی با پیگیری مسوولان استان و مدیران برنامه و بودجه به زودی تکمیل شده چراکه علیرغم محدودیت اعتباری و تحریمهای اعمال شده از سوی دشمنان برنامه و بودجه کشور هیچ قصور و کوتاهی را در اختصاص اعتبار انجام نداد و ما خوشحالیم که امروز با اختصاص ۲۲۰ میلیارد تومان به این پروژه تحولی عظیم بر پایاب سد جیوی ایجاد خواهد شد.

وی همچنین حق آب گیزل اوزن و سد جیوی را مختص به مردم منطقه اعلام کرد و گفت: ما حتی ۱ لیتر از آب این منطقه را به خارج از استان نخواهیم برد و مردم منطقه از این لحاظ اطمینان خاطر داشته باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

دولت مسئله اشتغال را با جدیت دنبال می‌کند/آمار بیکاری کاهشی است

به گزارش کسب و کار نیوز، «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در جشن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.