صفحه اصلی / سرخط خبرها / پیام امام جمعه یزد به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن
پیام امام جمعه یزد به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

/ همه می‌آییم /

پیام امام جمعه یزد به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد به مناسبت ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور پیامی حضور همه اقشار مختلف مردم در صفوفی به هم فشرده و یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن را خواستار شد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، متن پیام آیت‌الله «محمدرضا ناصری» که در مطلع آن آیه ۱۱ سوره مبارکه رعد (إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ) آمده، بدین شرح است؛ «فرا رسیدن دهه نور و روشنایی، دهه عظمت و شکوه خدادادی، دهه اقتدار و آزادی بر ملت شریف ایران خاصه مردم شریف و خداجوی استان یزد مبارک باد.

خاطرات دوازدهم بهمن، روز ورود حضرت امام (رحمت‌الله علیه) به میهن اسلامی و تداوم مبارزات با رژیم طاغوت و رسیدن به قلّه پیروزی یعنی ۲۲ بهمن سال ۵۷ هیچگاه از ضمیر انسان‌های مبارز و از صفحه تاریخ ایران فراموش نخواهد شد.

۲۲ بهمن امسال شاید یکی از داغ‌ترین و باشکوه‌ترین ایام الله تاریخ انقلاب اسلامی باشد. در چهلمین سالروز انقلاب گویی شهیدان تاریخ آمده‌اند تا پیمان نامه خونین خود که از ظلم ظالمان و ستم مستکبران و با خون سرخ شهدای کربلا سرخ رنگ شده است برای تجدید عهد و میثاق به ما و نسل‌های امروز عرضه نمایند تا به یاد بیاوریم داستان سقیفه و حدیث کربلا را که از بد عهدی و فراموشی و غفلت و دنیا دوستی و مال پرستی به وجود آمد و تا ابد شیعه را عزادار و داغدار نمود و این نبود جز پیمان‌شکنی عدّه‌ای که پیمان با اهل بیت و ولایت را با نان و آب و مال و منال همسان دیدند.

امسال در دهه فجر گویی امام خمینی (رحمت الله علیه) است که فریاد بر می‌آورد (کوتاهی و غفلت به انقلاب از دست دادن اسلام ناب محمّدی است) و باز فرمود: خداوند شما را پیروز کرد و خدا شما را پیروز می‌کند، مادامی که به خدا توجه داشته باشید و این امام بزرگوارمان است که ما را همچنان فرا می‌خواند (ایستادگی کنید، بمانید و مبارزه با مستکبران عالم را رها نکنید) و نیز این صدای امام است از حنجره رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیرون می‌آید که (انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از سنت الهی است و تا هنگامی که متکّی به ایمان و عشق و علاقه مردم است، قدرت‌های جهانی اگر با یکدیگر متّحد شوند نمی‌توانند صدمه‌ای به این انقلاب وارد کنند.

دشمن تلاش دارد این ثروت عظیم ملّی را متزلزل کند بنابراین باید با تمام قوّا در صحنه بود و عاقلانه و مدبّرانه حرکت کرد) راهپیمایی امسال در روز ۲۲ بهمن نقطه عطفی است در تاریخ انقلاب زیرا دشمنان ما آرزوی نابودی جمهوری اسلامی را در چهل سالگی به گور خواهند برد و ما صلابت خود را بیش از پیش به دنیا نشان خواهیم داد.

بنابراین امسال بر همه اقشار مختلف مردم فرض است که در صفوفی به هم فشرده و یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و چون سال‌های گذشته ندای یکپارچگی و وحدت سر دهند. باشد تا ان‌شاءالله این آخرین ترفند استکبار جهانی و تحریم‌های آنان خنثی شود و ملّت همچنان سربلند از امتحانات الهی بیرون آید.»
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.