صفحه اصلی / سرخط خبرها / چرا بدیهیات نیازمند تذکر رهبر معظم انقلاب است؟!
چرا بدیهیات نیازمند تذکر رهبر معظم انقلاب است؟!

وزیر فرهنگ :

چرا بدیهیات نیازمند تذکر رهبر معظم انقلاب است؟!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: «‌راهپیمایی را مظهر اختلافات قرار ندهید... جای تسویه حساب، 22 بهمن نیست.»، اما چرا بدیهیات هم نیازمند تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی است؟!

به گزارش کسب و کار نیوز، سید عباس صالحی روز شنبه در ادامه پیام توئیتری خود آورده است: مطالبه‌ای هوشمندانه از رهبر انقلاب. اما چرا بدیهیات هم نیازمند تذکر ایشان است؟! از اشغال سفارت عربستان تا برخوردهای گلادیاتوری در روزهای وحدت‌بخش. از روز قدس تا ۲۲ بهمن».

** دیدار همافران با رهبر معظم انقلاب
به گزارش کسب و کار نیوز، رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از همافران که هر ساله به مناسبت بیعت آنها با حضرت امام (ره) در سال ۵۷ برگزار می شود، تاکید کردند: «گاهی در ۲۲ بهمن دیده می‌شود که مثلاً جنابعالی چون از فلان آقا یا فلان رئیس خوشتان نمی‌آید و می‌بینید آمده راه‌پیمایی، بنا می‌کنید علیه او شعار دادن؛ این غلط است. جای تسویه حساب، ۲۲ بهمن نیست. راهپیمایی را مظهر اختلاف و درگیری نکنید.»
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در مصاحبه با ایرنا، راهپیمایی ۲۲ بهمن را «صحنه نمایش عظمت و اقتدار ملت ایران» خواند و از همه آحاد مردم به ویژه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه دعوت کرد در این مراسم، «حضوری پرشور» داشته باشند.
صالحی با بیان اینکه ملت بزرگوار و شریف ایران همواره ثابت کرده اند در صحنه های سرنوشت ساز حضوری چشمگیر دارند، خاطرنشان ساخت: امسال نیز ملت ایران با بصیرت و لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب برای حمایت و پشتیبانی از نظام، دولت و کشور در راهپیمایی ایام الله ۲۲ بهمن حضوری باشکوه خواهند داشت و جلوه ای دیگر از وحدت و همدلی خود را با آرمانهای انقلاب اسلامی به تصویر خواهند کشید.
وی تاکید کرد: این حضور در این برهه حساس که دشمنان ما دائم درصدد ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه هستند، پاسخ کوبنده ای به معاندان و یاوه گویان علیه نظام اسلامی خواهد بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: ملت ایران در طول دوران انقلاب اسلامی همواره همراه و همگام با مسئولان نظام بوده اند و برای صیانت از آرمانها و دستاوردهای انقلاب در همه صحنه ها حضور داشته و دارند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.