صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / محمودی شاه‌نشین: منافع ملی می‌طلبد ۲۲ بهمن نماد وحدت ملی باشد
محمودی شاه‌نشین: منافع ملی می‌طلبد ۲۲ بهمن نماد وحدت ملی باشد

محمودی شاه‌نشین: منافع ملی می‌طلبد ۲۲ بهمن نماد وحدت ملی باشد

یک عضو کمیسیون‌ امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه تجلی وحدت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن منافع ملی است، گفت: حضور مردم با سلایق مختلف در راهپیمایی به دنیا ثابت خواهد کرد که اگر مردم ایران در سلایق و رفتار و نگرش سیاسی نیز باهم تفاوت داشته باشند و در زندگی روز مره خود درگیر مشکلات اقتصادی باشند، بازهم از انقلاب و دستاوردهای آن و مقام معظم رهبری دست نخواهند کشید.

محمد محمودی شاه‌نشین

محمد محمودی شاه‌نشین در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش و ضرورت حضور سلایق مختلف در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و نشان دادن وحدت ملی، بیان کرد: حضور اقشار مختلف با تفکرها و سلایق مختلف در روز ۲۲ بهمن ضروری است چرا که حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن خط کش و معیاری برای جهانیان به منظور سنجیدن آثار تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی است که برای ملت ایران به وجود آوردند.

وی در ادامه اظهار کرد: دشمن به دنبال سنجیدن تأثیر اقداماتش در عزم و اراده ملت است و قطعاً حضور پرشور اقشار مختلف در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اشتباه بودن پیشگویی‌ها و ناکام ماندن اقدامات دشمنان را به عرصه نمایش می‌گذارد.

نماینده مردم شهریار در مجلس تصریح کرد: حضور مردم با سلایق مختلف در راهپیمایی به دنیا ثابت خواهد کرد که اگر مردم ایران در سلایق و رفتار و نگرش سیاسی باهم تفاوت داشته باشند و در زندگی روزمره خود هم درگیر مشکلات اقتصادی باشند بازهم از انقلاب و دستاوردهای آن و مقام معظم رهبری دست نخواهند کشید.

محمودی در ادامه خاطر نشان کرد: تجلی وحدت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، منافع ملی است و منافع ملی به همه اهداف و منافع گروه‌ها و اشخاص و رویکردهای سیاسی ترجیح دارد. منافع ملی می‌طلبد ۲۲ بهمن نماد وحدت ملی باشد. باید همه سلایق و تفکرها با شعاری واحد در کنار هم حضور یابند و از انقلاب خود حمایت کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.