صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / دعوت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از جامعه ورزش برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن
دعوت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از جامعه ورزش برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

/همه می آییم/

دعوت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از جامعه ورزش برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان طی پیامی از حضور گسترده جامعه ورزش و جوانان خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،  در متن پیام افشین حیدری آمده است:

“چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده‌ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص) به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

در حالی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم که کاروان انقلاب از سنگلاخ‌های عظیمی در مسیر حرکت خود عبور کرده و با اقتدار تمام بر مواضع اصلی و مکتبی خود، تأکید ورزیده است. بی تردید در ادامه نیز با الهام از ارواح مقدس شهدا و ایثارگران و با عنایات خداوند و تحت زعامت رهبر گرانقدرمان، موانع را رفع و نور امید را در دل محرومان جهان روشن خواهیم کرد.

ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی بار دیگر با حضور در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۲۲ بهمن، ضمن نمایش اتحاد ملی و انسجام اسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیده و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

جامعه ورزش و جوانان استان خوزستان نیز اعم از کارکنان، ورزشکاران، پیشکسوتان، داوران، مربیان و نیز جوانان مؤمن و انقلابی شامل تشکّل ها و اعضای سازمان‌های مردم نهاد که برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود، همگام با دیگر آحاد مردم خداجوی استان با حضور گسترده و یکپارچه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر در نمایش عزم و اقتدار ایران اسلامی خالق صحنه‌های ایستادگی و دلدادگی مردم به اسلام و انقلاب و حمایت از ولایت مطلقه فقیه خواهند بود.”

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.